کد خبر : 1755973 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 00:05 | 39.8K بازدید | 4 دیدگاه

سیمئونه: می‌دانستم که نباید سوارز را تعویض کنم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پایان بازی برابر اوساسونا از لوئیس سوارز تمجید کرد.

سیمئونه: می‌دانستم که نباید سوارز را تعویض کنم

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه اتلتیکومادرید با یک گل از اوساسونا عقب بود، توانست در 10 دقیقه پایانی بازی یک بازگشت بزرگ را رقم بزند و با نتیجه 2-1 پیروز شود تا همچنان شانس اول قهرمانی این فصل باشد. در واقع شاگردان دیه گو سیمئونه با پیروزی در مقابل وایادولید قعر جدولی در هفته آخر فاتح لالیگا خواهند شد.

 

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در پایان بازی گفت: "تغییراتی که در بازی ایجاد کردیم برای ما بسیار خوب بود و در تیم طراوت مورد نظر را ایجاد کرد. اکنون در لحظه ای قرار داریم که باید درست فکر کرد. هنوز کمی باقی مانده و ما خود را برای بازی هفته بعد آماده می کنیم. برای یک فینال دیگر آماده خواهیم شد و می دانیم که چه کار سختی مقابل وایادولید خواهیم داشت.

 

 

1602547

 

 

هنگامی که بازی برای نوشیدن آب متوقف شد من به تیم گفتم که باید به زدن گل تساوی فکر کنیم چرا که این می تواند زمینه ای برای پیروزی باشد. خیلی زود این کار را کردیم و سپس سوارز توانست گل برتری را به ثمر برساند."

 

گل نجات بخش سوارز: "من می‌دانستم که تعویض کردن او کار درستی نیست و نهایتا می‌تواند نزدیک دروازه خود را نشان دهد. در واقع او فوق العاده ظاهر شد. چه کسی بهتر از او می تواند گره بازی را باز کند تا ما به پیروزی برسیم."

 

 

1602526

دیدگاه‌ها