کد خبر : 1756195 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:17 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

قایق‌‌ها به المپیک توکیو که نرسید ولی امیدوارم‌ به المپیک پاریس برسد!

سهرابیان: نباید حقی از بچه‌ها ضایع شود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در این هفته قایقران اعزامی به المپیک توکیو معرفی خواهد شد و امیدوارم تصمیمی گرفته شود که حقی از بچه‌ها ضایع نشود.

سهرابیان: نباید حقی از بچه‌ها ضایع شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا سهرابیان در خصوص زمان معرفی قایقران اعزامی به المپیک توکیو در رشته روئینگ اظهار داشت: ان‌شالله در این هفته تکلیف این موضوع مشخص می‌شود. مسابقات سوئیس برای تصمیم نهایی مهم  است و این فرصت وجود دارد تا ببینیم رقبای نازنین ملایی و بهمن نصیری چه کردند و رکوردهای آنها را ببینیم. در نهایت باید تصمیمی گرفته شود که حقی از بچه‌ها ضایع نشود.
 

وی در خصوص نتایج قایقرانان کشورمان در مسابقات انتخابی پارالمپیک گفت: بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند ما هم سعی کردیم بین پاراکانو و کانو هیچ فرق نباشد. حتی اردوهای پارا‌کانو  نیر بیشتر بود. خوشحالیم که کسب سهمیه از مسابقات جهانی اتفاق افتاد و بچه‌ها مزد زحمات خود را گرفتند‌. امیدوارم برای دوره‌های بعد المپیک با رنکینگ اول سهمیه بگیریم تا در پارالمپیک در مسابقات و در گروه‌بندی شرایط بهتری داشته باشیم.

 

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص آخرین وضعیت ترخیص قایق‌های روئینگ تاکید کرد: کارهای مربوط به ترخیص قایق‌های روئینگ انجام شده است. مسئولین قشم و هیئت هرمزگان در حال پیگیری هستند. هر چه تلاش کردیم تا قایق‌ها زودتر به دستمان برسد و برای کسب سهمیه و المپیک از این قایق‌ها استفاده کنیم مقدور نشد ولی امیدواریم برای بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک فرانسه به دستمان برسد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید زمان ترخیص قایق‌ها 4 سال دیگر طول بکشد، گفت: در این دو سال که من در فدراسیون هستم و دو سال قبل از آن این اتفاق افتاد و ما دعا کردیم قایق‌ها برای المپیک توکیو برسد ولی نرسید. حالا هم شرکت چینی پول را گرفت و سریع قایق‌ها را فرستاد ولی در ایران گیر کرد. فعلا در حال محاسبه هستند تا ببینیم چقدر باید برای ترخیص پرداخت شود. به همین دلایل و با توجه به آنچه قبل از این دیدیم می‌ترسم قایق‌ها برای المپیک فرانسه هم به دستمان نرسد. با همه این شرایط امیدوارم کارهای حساب و کتاب انجام شود و انشالله این هفته قایق‌ها به دستمان برسد.

 

سهرابیان در خصوص حضور نبی رضایی در کاپ جهانی آبهای آرام و انتخابی المپیک در روسیه تصریح کرد: امیدوارم رضایی هم سهمیه المپیک بگیرد و  نامش در کاروان اعزامی ایران به توکیو ثبت شود. او خیلی تلاش کرده و امیدوارم قبل از خبر ترخیص قایق‌ها، اولین خبر خوش ما کسب سهمیه رضایی باشد.

دیدگاه‌ها