کد خبر : 1756668 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:41 | 31K بازدید | 10 دیدگاه

می‌خواهم با پولی که از استقلال می‌گیرم خودم را درمان کنم

نوشته تلخ پادووانی از روی صندلی چرخدار (عکس)

پادوانی با انتشار استوری دلیل شکایت از باشگاه استقلال را به هواداران این تیم توضیح داد.

نوشته تلخ پادووانی از روی صندلی چرخدار (عکس)

به گزارش"ورزش سه"، او گفته از استقلال به فیفا شکایت کرده تا با پولی که از این طریق می گیرد هزینه های درمان خود را تا آخرین روز زندگی تامین کند. 

 

او در متن احساسی که منتشر کرده به سختی های زندگی با صندلی چرخدار اشاره کرده و می گوید بعد از مصدومیت وعده های زیادی را دریافت کرد اما در عمل آن قول هایی که به او داده شد محقق نشد و اکنون زندگی سختی را سپری می کند. 

 

در بخشی از نوشته ی او می خوانیم: پولی که من از طریق فیفا از باشگاه می خواهم برای این است که بتوانم درمان خود را تا آخرین روز زندگی ام ادامه دهم. استقلال از پرداخت مطالبات من خودداری می کند. من با پوشیدن این پیراهن در هنگام بازی و در زمین بازی مصدوم شدم. حالا من از شما می پرسم چرا آنها با من این کار می کنند؟ چرا حاضر نیستند به من کمک کنند؟ من چه اشتباهی کردم؟ در زمین بازی بودم و پیراهن استقلال را به تن کردم. من افتخار می کنم که آن پیراهن را پوشیده ام و بخشی از ارتش آبی بودم. من از کسانی که به من قول کمک داده اند می خواهم به وجدان خود مراجعه کنند و به یاد داشته باشید که وقتی در حضور خداوند قول می دهیم باید به آن عمل کنیم. زیر خداوند به کسانی که کمک و خوبی می کنند پاداش دو برابر می دهد. 

 

پادوانی هم چنین نوشته وقتی بیدار می شوم و پنجره را باز می کنم، به افق نگاه می کنم و فکر محدودیت، نا امیدی ذهنم را پر می کند و غمگین و دلسرد می شوم. به پیام هایی که برای من می فرستید نگاه می کنم. به من یک قدرت ماورایی می بخشد. روزم را بهتر می کند. به من امید و قدرت می دهد که هرگز تسلیم نشوم و رو به جلو حرکت کنم. 

 

 

1603559

 

 

مدافع برزیلی استقلال در این نوشته به طور جدی از پیام های محبت آمیز تماشاگران تیم استقلال تشکر کرده است.

دیدگاه‌ها