کد خبر : 1756695 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:08 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

سانترهای طلایی سعادت و احمد برای کام‌بک فولاد(عکس)

فولاد توانست در سفر به شیراز برای دومین سال پیاپی برای مسابقات حذفی، این باز با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد تا در یک دیدار سخت و نفس گیر و در حالی‌که یک بر صفر از تیم قشقایی عقب افتاده بود، در پایان با دو با شروین بزرگ به پیروزی برسد.

 

 

1603607

 

 

گل اول فولاد روی ارسال احمد عبدالله زاده از روی نقطه کرنر و ضربه سر تمام کننده شروین بزرگ به ثمر رسید و گل دوم نیز روی ارسال تماشایی سعادت حردانی که پس از رهایی از کرونا، در دیدار روز گذشته برای اولین دیدار به طور ثابت به میدان می‌رفت، بازهم توسط شروین بزرگ زده شد تا فولاد با کام‌بک بتواند از ورزشگاه پارس شیراز خارج شود و خود را به جمع هشت تیم برتر جام حذفی برساند.

 

 فولاد فصل قبل در شیراز برابر فجر سپاسی در ضربات پنالتی شکست خورده بود و امسال توانست در سفر دوباره به شیراز برای جام حذفی، این‌بار با برد این شهر را ترک کند.

 

 

1603608

 

 

حریف بعدی فولاد در جام حذفی با قرعه کشی انتخاب خواهد شد و با توجه به دو دیدار اخیر این تیم در جام حذفی در بیرون از خانه، در دیدار بعدی در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان حریفش خواهد بود. قرمز های اهوازی همچنین باید روز سوم خرداد ماه در چارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف تراکتور بروند. تراکتور روز گذشته در دیدار حذفی برابر آلومینیوم اراک یا نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

دیدگاه‌ها