کد خبر : 1756717 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:20 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که چشم‌های فرشید برق می‌زد (عکس)

استقلال در شبی که فرشید اسماعیلی را آماده تر از همیشه می دید دو بر یک ذوب آهن را شکست داد تا هم انتقام شکست در لیگ برتر را گرفته باشد و هم به مرحله ی بعدی جام حذفی صعود کرده باشد.

شبی که چشم‌های فرشید برق می‌زد  (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، نه فقط در این بازی بلکه در بازی هایی که استقلال برنده ی میدان بوده فرشید اسماعیلی نمایش چشم نوازی در میانه ی میدان داشته است. هافبک رو به جلویی که در شکل گیری حملات نقش خوبی دارد و از همه مهتر راه گلزنی را خوب بلد است. در بازی شب گذشته با ذوب آهن زمانی که مهدی قایدی صاحب توپ شد به خوبی در موقعیت قرار گرفت تا روی پاس این بازیکن دروازه ی تیم ذوب آهن را نشانه بگیرد و روی گل دوم هم آمادگی ذهنی اش قابل تحسین بود. 

 

 

1603660

 

 

فرشید اسماعیلی بی تعارف یکی از بازیکنانی است که در سال های اخیر با ترافیک بازی در خط جلوی تیم ملی مواجه شده در غیر اینصورت می توانست به دفعات به اردوی تیم ملی دعوت شود و حتی در ترکیب تیم ملی به میدان برود. البته می شود اذعان کرد سبک بازی تیم ملی در سال های اخیر که دفاع و ضد حمله بوده فرشید اسماعیلی و بازیکنان اینچنینی را کنار زده است. با این حال درخشش در ترکیب استقلال، قهرمانی در لیگ برتر و حتی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بهانه ی خوبی است که فرشید اسماعیلی به بازی های خوب خود در ترکیب تیم آبی ادامه دهد. 

 

1603659

 

 

ماموریت تیم آبی در فصل جاری بازی ها هنوز به پایان نرسیده است. شاید قهرمانی در لیگ برتر سخت شده باشد اما قهرمانی در جام حذفی باقی مانده و در یک چشم بهم زدن بازی با الهلال در مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان آسیا از راه خواهد رسید. فرشید اسماعیلی آماده می تواند ضریب موفقیت استقلال را بیشتر کند.

 

1603662

دیدگاه‌ها