کد خبر : 1756730 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:49 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

آبی‌اهواز و هت‌تریک در کلین‌شیت بی‌نتیجه

تیم فوتبال استقلال خوزستان روز گذشته در ورزشگاه تختی برابر پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش ورزش سه، شاگردان امیر خلیفه در حالی برابر پارس جنوبی به تساوی بدون گل رسیدند که پیش از آن نیز برابر رایکا بابل و ملوان در دو دیدار قبلی خود با همین نتیجه متوقف شده بودند تا استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر نسبت به دو تیم بالای سری خود در رده سوم قرار بگیرد.

 

 

1603677

 


استقلال خوزستان پیش از این سه بازی در سیرجان با دو گل شکست خورده بود تا در چهار دیدار اخیر تنها سه امتیاز گرفته باشد و اگر می‌توانست به جای سه امتیاز، ۶یا ۷ امتیاز این چهار دیدار دشت کند اکنون در صدر جدول قرار داشت اما این تساوی‌های بیهوده باعث شد تا استقلال خوزستان این فرصت طلایی را فعلا از دست بدهد.


آبی‌های اهوازی هرچقدر در خط دفاعی کم اشتباه و خوب عمل می‌کنند اما در خط حمله نتوانسته آمد در چهار بازی اخیر گلزنی کنند و قطعا امیر خلیفه اصل که خودش در دوران فوتبالش مهاجم بوده، برای این مسأله راهکاری خواهد اندیشید.

 

 

1603676

 


آبی‌های اهوازی در بازی رفت موفق شده بودند برابر پارس جنوبی در جم پیروز شوند اما این بار در خانه نتوانستند این برد را تکرار کنند. شاگردان امیر خلیفه در دیدار آتی خود به شیراز سفر خواهند کرد تا برابر قشقایی شیراز به میدان بروند. قشقایی روز گذشته در دیدار با فولاد همشهری استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

دیدگاه‌ها