کد خبر : 1756742 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 15:38 | 53.7K بازدید | 5 دیدگاه

لبخند دوباره بر لب فرهاد نشست(عکس)

فرهاد مجیدی بعد از تحمل فشارهای زیادی دوباره نفس راحتی کشید.

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست متوالی مقابل ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ برتر طی روزهای گذشته فشار زیادی را بر فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها وارد کرده است. باخت به ذوب آهن بعد از نمایش های درخشان در لیگ قهرمانان آسیا برای طرفداران آبی پوش باورکردنی نبود.


از سوی دیگر شکست در دیدار با رقیب سنتی شان یعنی پرسپولیس هم مساله ای بود که ناراحتی آبی ها را دوچندان کرد. در این شرایط فرهاد مجیدی سرمربی استقلال فشار زیادی را تحمل کرد و امیدوار بود تا با برد مقابل ذوب آهن در جام حذفی تا حدی آب رفته را به جوی برگرداند.

 

 

1603685

 


مجیدی که بعد از دیدار با پرسپولیس و زیاد شدن فاصله تیمش با صدرجدول از تلاش برای تصاحب قهرمانی در جام حذفی صحبت کرده بود، برای مسابقه با ذوب آهن انگیزه زیادی داشت.


مجیدی با استرس زیادی هم در جریان بازی با ذوب آهن کنار زمین حضور پیدا کرد اما در نهایت با برد در این مسابقه و صعود به مرحله بعدی جام حذفی نفس راحتی کشید.


مجیدی بعد از بازی دوباره لبخند بر لب داشت و مشخص بود که بعد از مدت ها یک شب آرام را سپری کرده است. سرمربی استقلال حالا که به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیده برای تکرار صعود به فینال این رقابت ها انگیزه دارد و تیمش را هدایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها