کد خبر : 1756839 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:54 | 22.6K بازدید | 9 دیدگاه

باید به سیدحسین بیشتر اهمیت بدهند

رشیدی: استقلال هم شانس قهرمانی دارد

دروازه بان اسبق استقلال می گوید مسئولین این تیم باید فکری به حال مدافعان و هافبک ها برای فصل آینده بکنند.

رشیدی: استقلال هم شانس قهرمانی دارد

به گزارش ورزش سه، استقلال موفق شد با نتیجه دو بر یک ذوب‌آهن را در جام حذفی شکست دهد و جزو هشت تیم صعود  کند منصور رشیدی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: استقلال بهتر از بازی گذشته اش بود. اما طبق روال گذشته زمانی که دو بر صفر به ذوب آهن باختند  مدافعان نامطمئن، هافبک ها کم کار و فورواد ها بیکار بودند! در این بازی خدا را شکر شرایط بهتر بود و استقلال از سیستم ۲۵۳ استفاده کرد. مدافعان بد نبودند گرچه مشکلاتی وجود داشت.

 

حسینی روی گلی که خورد مقصر بود ولی به نوعی اتفاق بود و باید بیشتر دقت کنند. باید مواظب توپ های ساده بود که مشکل ساز نشود. خط هافبک هم بد نبود و  مهاجمان را تحریک کرد. فوروارد ها هم کار خودشان را انجام دادند به خصوص مهدی قایدی که یک ستاره بود.


پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد سیدحسین حسینی که بعد از مدت ها بازی کرد ادامه داد: به هرحال این موضوع بستگی به سلیقه کادرفنی و سرمربی دارد. باید یک مقدار بیشتر از حسینی استفاده شود، او دروازه بان جوانی است که شایستگی هایش را نشان دادع هرچند یک زمان خیلی آماده نبود و مطمئن کار نمی کرد و مشکلاتی داشت ولی الان باید بیشتر به حسینی اهمیت دهند و او را به کار گیرند. این بازیکن هم می تواند یک رقیب خوب برای مظاهری و دروازه‌بان مطمئن برای تیمش باشد.

 


دروازه بان سابق استقلال در مورد اینکه آبی پوشان بعد از شکست مقابل ذوب آهن و پرسپولیس کمی به حاشیه رفتند و می توانند توقعات را در لیگ برآورده کنند یا خیر گفت:

 

بالاخره ۸ هفته دیگر باقی مانده و هیچ تیم مقابل تیم های صدر جدولی دست و پا بسته نیست و هزار اتفاق ممکن است بیفتد. استقلال هم شانس قهرمانی دارد. درست است که شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی بیشتر است ولی آن ها هم حریفان سختی دارند‌. حتی تیم چهارم و پنجم هم برای کسب سهمیه و صدرنشینی شانس دارند.


رشیدی در پایان افزود: برای تیم استقلال آرزوی موفقیت دارم و انشاالله که روز به روز بهتر شوند. فرهاد مجیدی باید این لیگ را هر طور شده بگذراند و سال آینده فکر اساسی برای استقلال  و مدافعان را تقویت کند و حواسش به بازیساز ها باشد. این را فقط من نمی گویم بلکه همه کارشناسان می گویند. پیشکسوتان دیگر هم می گویند خط دفاع کمی ضعف دارد و هافبک ها زیاد جنگنده نیستند و درست است ذوب آهن را دو بر یک بردند اما تعداد پاس های اشتباه واقعا سرسام آور و وحشتناک بود!

دیدگاه‌ها