کد خبر : 1757180 | 02 خرداد 1400 ساعت 09:11 | 43.4K بازدید | 2 دیدگاه

راه و رسم قهرمانی؛

دلداری سیمئونه به بازیکن گریان وایادولید (عکس)

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، پس از پیروزی شاگردانش برابر وایادولید و قهرمانی در لالیگا، به زمین رفت و بازیکن ناراحت حریف را دلداری داد.

دلداری سیمئونه به بازیکن گریان وایادولید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته با پیروزی 2-1 برابر وایادولید قهرمان لالیگا شد. این وایادولید بود که در جدال برای بقا در لالیگا نخستین گل بازی را توسط اسکار پلانو در نیمه اول به ثمر رساند، اما شاگردان سیمئونه توانستند در نیمه دوم با گل‌های آنخل کوره‌آ و لوییس سوارز ضمن شکست حریف، قهرمانی در لالیگا را نیز از آن خود کنند.

 

1604363

 

در حین جشن پرشور قهرمانی اتلتیکومادرید پس از سوت پایان بازی، دوربین‌های تلویزیونی سیمئونه را نشان دادند که در آن سوی زمین به سمت کیکو اولیواس، مدافع مغموم وایادولید، رفت.

 

سرمربی اتلتیکو مدافع 32 ساله وایادولید را که از ناراحتی در هم شکسته بود و توان برخاستن از زمین را نداشت، بلند کرد و به گرمی در آغوش کشید.

 

1604402

 

1604404

 

1604403

 

1604405

 

شب گذشته رئال مادرید نیز توانست ویارئال را در ورزشگاه دی استفانو با نتیجه 2-1 شکست دهد، اما در نهایت در کورس قهرمانی با دو امتیاز کمتر از اتلتیکو قهرمانی را به رقیب همشهری واگذار کرد.

 

سرمربی 52 ساله اتلتیکو پس از قهرمانی از هواداران این تیم که با وجود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا حمایت خود را از اتلتیکو دریغ نکردند، تشکر و قدردانی کرد.

 

سیمئونه گفت: "برای خیلی از مردم بسیار خوشحالم. احساسی که به من دست داده این است که در چنین سال دشواری، با وجود تعداد زیادی از مردم که به دلیل ویروس کرونا ما را ترک کردند، قهرمانی اتلتیکو چیز متفاوتی است.

 

مثل همه تاریخ ما، امسال هم سال سختی بود اما یکی از بهترین سال‌ها برای قهرمانی است."

دیدگاه‌ها