کد خبر : 1757190 | 02 خرداد 1400 ساعت 10:14 | 27.7K بازدید | 5 دیدگاه

شادی قهرمانی تلخ شد؛

مرگ هوادار نوجوان اتلتیکو در جشن قهرمانی

هوادار 14 ساله اتلتیکو مادرید در جشن قهرمانی این تیم جان خود را از دست داد.

مرگ هوادار نوجوان اتلتیکو در جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در پایان یک فصل پرفراز و نشیب، سرانجام موفق شد در هفته پایانی با پیروزی 2-1 برابر وایادولید، بالاتر از رئال، قهرمانی لالیگا را از آن خود کند.

 

بازیکنان اتلتیکو که در طول فصل به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، از همراهی هواداران‌شان محروم بودند، پس از برگزاری جشن اولیه در ورزشگاه خانگی وایادولید، واقع در خیابان کناری ورزشگاه رفته و با هوادارانی که به این شهر سفر کرده بودند، مشغول جشن و پایکوبی شدند. در نهایت این جشن و سرور افسارگسیخته با دخالت پلیس بدون رخ دادن حادثه‌ای ناگوار به پایان رسید.

 

1604384

 

در مادرید اما جشن قهرمانی هواداران اتلتیکو که به خیابان‌ها آمده بودند، یک قربانی گرفت.

 

مارکا گزارش کرده است که پسر نوجوان 14 ساله‌ای که برای جشن قهرمانی اتلتیکو به خیابان آمده بود، جان خود را از دست داد.

 

1604426

 

گزارش شده که سر این نوجوان در حالی که از پنجره ماشین ونی که با آن در خیابان‌های مادرید دور می‌زد، آویزان شده بود، با در آهنی پارکینگی در خیابان پلازا د سانتا آنا برخورد کرد و باعث مرگ او شد.

 

گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که این هوادار نوجوان با پرچم قرمز و سفید اتلتیکو در دست، هنگام رخ دادن حادثه روی پنجره ون نشسته بود و بدنش کاملا از پنجره بیرون بود.

 

1604425

 

در این ون چندین نوجوان دیگر نیز به همان شیوه نشسته و بدنهای‌شان از پنجره بیرون بود، راننده نیز با سرعت بسیار بالا مشغول رانندگی بود و قبل از ورود به پارکینگ محل حادثه با چندین حصار ساختمانی را برخورد می‌کند.

 

آمبولانس‌هایی که در محل حادثه حاضر شدند، علی رغم تلاش برای احیای مجدد، در پایان تنها قادر به تایید مرگ این هوادار نوجوان بودند.

دیدگاه‌ها