کد خبر : 1757493 | 03 خرداد 1400 ساعت 15:43 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی: مجوز حضور را وزارت بهداشت صادر نکرد؛

واکنش ناظر ویژه بازی فولادشهر به اعتراض خبرنگاران

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید عدم ارائه مجوز برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه فولادشهر به دلیل دستورالعمل صادر شده از سوی وزارت بهداشت است.

واکنش ناظر ویژه بازی فولادشهر به اعتراض خبرنگاران

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود که تا این لحظه به خبرنگاران اصفهانی مجوز حضور در ورزشگاه داده نشده و این امر اعتراض آنها را به دنبال داشته است.


در همین راستا سهیل مهدی که ناظر ویژه این مسابقه است و در اصفهان حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره ساز و کار حضور خبرنگاران در دیدار امروز تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس و اعمال برخی محدودیت‌ها اظهار داشت: عدم ارائه مجوز برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل صادر شده از سوی وزارت بهداشت است.


وی در پاسخ به اینکه چرا این محدودیت در بازی‌های گذشته شامل حال خبرنگاران نشده بود و خبرنگاران هرچند به صورت محدود می‌توانستند در ورزشگاه‌های نقش‌جهان و فولادشهر حضور یابند، افزود: در هیچ دیداری در این فصل از لیگ برتر خبرنگار حضور نداشته و تنها عکاسان و تصویربرداران حضور داشته‌اند. جایگاه خبرنگاران سرپوشیده است، درخواستی برای حضور خبرنگاران داده‌ایم و سعی داریم پس از تعطیلات لیگ با درصد محدود، از خبرنگاران برجسته پذیرش داشته باشیم. حضور خبرنگاران کار ما را راحت‌تر می‌کند و از این موضوع استقبال می‌کنیم. هواداران در ورزشگاه‌های حضور ندارند و باید اخبار صحیح را از طریق رسانه‌ها به بهترین نحو منتقل کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که در هفته‌های گذشته کسانی با عناوین خبرنگار اخبار را منتقل می‌کردند، بیان کرد: اگر گزارش دقیق این موضوعات را داشته باشم بهتر می‌توانم کمک کنم. ما به چند شبکه تصویربرداری تولیدی که ارجح بوده و پخش زنده دارند مجوز پوشش داده‌ایم. کنفرانس خبری سرمربیان آنلاین است و تنها مسئله‌ای که وجود دارد حضور خبرنگاران است و تلاش ما این است که مجوزهایی بگیریم تا خبرنگاران حضور داشته باشند.


مهدی اظهار داشت: هوادار به دنبال اخبار صحیح است و اخبار صحیح در دست رسانه‌هاست و فردی که جایگاه مشخص رسانه‌ای ندارد اخبار را به صورت جانب‌دارانه و زرد رسانه‌ای می‌کند و ما دغدغه این را داریم که در خدمت اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های معتبر باشیم. به هر حال ما شرایط را درک می‌کنیم و سعی می‌کنیم پس از تعطیلات تیم ملی یک سری مجوزها را از ستاد کرونا دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها