کد خبر : 1757566 | 03 خرداد 1400 ساعت 21:14 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

فرار قشقایی از منطقه قرمز با شکست صدرنشین؛

لیگ یک / مس چه فرصتی را از دست داد

در جدالی خانگی تیم فوتبال مس کرمان برای چهارمین هفته متوالی ناکام در کسب پیروزی بود و مقابل حریف پایین جدولی بازی را واگذار کرد.

لیگ یک / مس چه فرصتی را از دست داد 

به گزارش "ورزش سه" در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران که به دلیل حضور قشقایی در جام حذفی با تاخیر نسبت به دیدارهای دیگر برگزار شد، امشب تیم فوتبال مس کرمان در خانه پذیرای حریف شیرازی بود؛ شاگردان مهاجری پس از سه بازی متوالی ناکامی در کسب پیروزی و رقم خوردن دو تساوی و یک شکست، برای فرار از دست ندادن صدر جدول و افزایش فاصله با دیگر مدعیان نیازمند سه امتیاز جدال با قشقایی بودند.

 

از طرف دیگر قشقایی با هدف کسب سه امتیاز و فرار از منطقه قرمز جدول به کرمان سفر کرده بود و شاگردان هرمزی به دنبال آن بودند پس از نمایش نسبتا خوب مقابل فولاد، این‌بار مقابل صدرنشین لیگ یک فوتبال خوبی را به اجرا بگذارند و دست پر بتوانند به شیراز بگذرانند.

 

مسی‌ها به مانند سه بازی قبلی باز هم از فرم ایده‌آل خود خارج بودند و در سوی دیگر، قشقایی برای کسب سه امتیاز و فرار از مهلکه سقوط به میدان آمد؛ البته که در نیمه نخست مسی‌ها چند فرصت خوب گلزنی را در اختیار داشتند که درخشش گودرز داوودی مانع از گلزنی شاگردان مهاجری شد. اما برای قشقایی مرتضی سنجانکی توانست در دقیقه 25 توپ را به تور دروازه مس بچسباند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم تلاش شاگردان مهاجری برای جبران شکست خانگی ادامه داشت و در مقابل حریف شیرازی به دنبال حفظ نتیجه و استفاده از ضدحملات برای افزایش اختلاف بود؛ تاکتیکی که نتیجه داد و در دقیقه 67، قشقایی از روی نقطه پنالتی و توسط امین هاشمی‌فرد توانست به گل دوم برسد تا امیدهای مس برای پیروزی به حداقل برسد و این تیم با فوتبال تماماً هجومی 20 دقیقه را برای جبران نتیجه پیش بیاید.

 

اما این فوتبال تهاجمی نه تنها گلی برای شاگردان مهاجری نداشت بلکه بر روی یک ضدحمله در دقیقه 90+2 صابر محمدی تیر خلاص را به مس زد تا سنگین شکست فصل مس در خانه رقم بخورد و این تیم برترین خط دفاعی لیگ یک را هم از دست بدهد.

 

با این شکست مس کرمان با 43 امتیاز صدرنشین لیگ یک باقی ماند و فاصله‌اش با تیم دوم در پایان هفته بیست و پنجم به دو امتیاز رسید؛ در طرف مقابل هم قشقایی با سوغات سه امتیازی که امشب از کرمان به شیراز خواهد برد، توانست از جایگاه شانزدهم فرار کند و از منطقه قرمز بگریزد و با 27 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول جای گیرد.

دیدگاه‌ها