کد خبر : 1757703 | 04 خرداد 1400 ساعت 13:24 | 22.2K بازدید | 4 دیدگاه

با شدت گرفتن شایعات؛

آیا چلسی آماده بازگشت هازارد است؟

در هفته های اخیر گفته شد که ادن هازارد، ستاره رئال مادرید، قصد دارد تا به چلسی بازگردد و توماس توخل، سرمربی آبی ها، نیز پیشتر درباره این ستاره سابق استمفوردبریج صحبت کرده است.

آیا چلسی آماده بازگشت هازارد است؟

به گزارش "ورزش سه"، صحبت هایی در ارتباط با بازگشت ادن هازارد به چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستان در جریان است و توماس توخل نیز درباره این ستاره سابق آبی ها صحبت کرده است. گفته می شود که هازارد پس از دو فصل ناامیدکننده در تیم زین الدین زیدان مشتاق بستن این فصل از دوران حرفه ای خود و بازگشت به لیگ برتر است.

هازارد در مدت زمانی که برای چلسی به میدان می رفت در این تیم تبدیل به ستاره شد و توانست در دوران حضورش در استمفورد بریج به همراه آبی ها دو قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در FA Cup و یک قهرمانی در جام حذفی به دست بیاورد.

 

1605249

 

هافبک بلژیکی 352 بازی با پیراهن چلسی انجام داد و 110 گل به ثمر رساند و 110 پاس گل نیز داد و به عنوان یکی از بازیکنان برجسته لیگ برتر انگلیس شناخته شد.

اما هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید در تابستان سال 2019، در این تیم با مشکلات متعددی رو به رو بوده است.

ستاره 30 ساله در این مدت با مصدومیت های پیاپی دست به گریبان بوده و در طول دو فصل توانسته تنها در 43 بازی برای سپیدپوشان مادرید به میدان برود.

 

1570718

 

ال چیرینگیتو گزارش کرده است که در حالی که تنها یک سال دیگر از قرارداد هازارد با رئالی ها باقی مانده است، ستاره سابق آبی ها از وضعیت خود در باشگاه اسپانیایی ناراضی است و می خواهد که به استمفوردبریج بازگردد.

در این گزارش آمده است که رئالی ها نیز در صورت دریافت مبلغی در حدود 50 میلیون یورو راضی به جدایی این بازیکن هستند، مخصوصا که قصد دارند در تابستان برای بستن قرارداد با کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند تلاش کنند.

توماس توخل نیز پیش از این فاش کرده که یکی از طرفداران ستاره سابق چلسی است.

 

1604887

 

توخل پیشتر و پیش از دیدار با رئال مادرید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ درباره هازارد گفته بود: "او بازیکنی سطح بالا است و سالها یکی از بازیکنان کلیدی این باشگاه و لیگ برتر بوده است.

من بیشترین احترام را برای او قائلم. او بازیکن بزرگی است، ما اینجا افراد زیادی را داریم که او را به خوبی می شناسند.

او بازیکن کلیدی این باشگاه بود و اکنون در رئال مادرید بازی می کند."

 

1598277

 

هازارد پس از رهایی از مصدومیت در هر دو بازی نیمه نهایی برابر چلسی بازی کرد و وقتی پس از حذف رئال در لندن به خوش و بش و خنده با هم تیم های سابق خود پرداخت، صحنه های جنجال برانگیزی را نیز به وجود آورد که مورد اعتراض هواداران رئال قرار گرفت.

با در نظر گرفتن جمیع جوانب به نظر می رسد که کار هازارد در رئال مادرید به پایان رسیده است. اکنون باید صبر کرد و دید که آیا آبی ها آغوش خود را به روی ستاره سابق‌شان باز می کنند؟

 

 

دیدگاه‌ها