کد خبر : 1757756 | 04 خرداد 1400 ساعت 18:38 | 42.4K بازدید | 1 دیدگاه

آلبرتو موره‌نو:

درک نمی‌‌کنم؛ در لیورپول مرا مقصر همه‌چیز می‌دانستند

خاطرات تلخ آلبرتو موره نو در لیورپول هنوز با این بازیکن همراه هستند و فراموش شان نکرده است.

درک نمی‌‌کنم؛ در لیورپول مرا مقصر همه‌چیز می‌دانستند

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو موره نو سال 2014 بود که پس از درخشش در سویا راهی لیورپول شد و 5 فصل نیز برای این تیم بازی کرد. موره نو را همواره با اشتباهات سهل انگارانه اش در خط دفاعی به خاطر می آورند و سال 2019 که از جمع قرمزها جدا شد، هواداران نفسی به راحتی کشیدند.

به او به خصوص برای اشتباهاتش در فینال لیگ اروپای سال 2016 انتقاد می کردند جایی که به راحتی مغلوب وینگرهای سویا، باشگاه سابقش می شد و روی گل اول این تیم نیز مقصر اصلی بود.

 

 

1605284

 

 

موره نو حالا در ویارئال بازی می کند و با این تیم هم به فینال لیگ اروپا رسیده است. او هنوز نتوانسته انتقادات مداوم هواداران لیورپول و رسانه های انگلیسی را هضم کند.

موره نو در مصاحبه با گاردین گفت:« مرا به خاطر اشتباهم روی گل اول سویا کشتند. بله، بازیکن سویا از من عبور کرد و پاس گل داد ولی مگر سرخیو راموس بزرگترین مدافع دنیا هم دریبل نمی خورد؟ پست من دفاع است و همیشه این احتمال وجود دارد که بازیکنی از من گذر کند. هنوز نتوانسته ام آن همه انتقاد از خودم را درک کنم. در بازی فینال همه تیم بد بازی کرد ولی من مقصر اصلی معرفی شدم و این غیرمنصفانه بود. هر جا را نگاه می کردم انتقاد از من بود و نمی توانستم سرم را بلند کنم. می میرم و مرا در تابوت می گذارند بدون اینکه بفهمم چرا مرا مقصر همه چیز می دانستند.»

 

 

1605282

دیدگاه‌ها