کد خبر : 1757775 | 04 خرداد 1400 ساعت 20:25 | 42.8K بازدید | 14 دیدگاه

خواهان برخورد شدید با خاطیان هستیم؛ 

بیانیه پرسپولیس درباره حواشی سفر به اصفهان

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای، به اتفاقاتی که روز گذشته در جریان حرکت این تیم از اصفهان به فولادشهر ایجاد شد، واکنش نشان داد.

بیانیه پرسپولیس درباره حواشی سفر به اصفهان 

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با دردسر زیاد به ورزشگاه فولادشهر رسیدند و حالا یک روز پس از این اتفاقات، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای خواستار رسیدگی و برخورد شدید با خاطیان شده است.

 

بیانیه باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:


«به خاطر اتفاقات اخیر پیرامون پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و تمامی ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌خواهیم وارد عمل شوند و این بار با بررسی همه جوانب و همچنین احکام قاطع، دست افرادی که پشت‌پرده اتفاقات بوده و درصدد آسیب رساندن به جامعه ورزش و خصوصا باشگاه پرسپولیس هستند، را کوتاه کنند.»


این بیانیه اینطور ادامه پیدا کرده است: «باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داده آرامش و حفظ شئون اخلاقی را در دستور کار دارد و با هرگونه اغتشاش، درگیری، تجمعات غیرقانونی، شایعه‌پراکنی و رفتارهای دور از شأن و شئون ورزش پهلوانی صددرصد مخالف است. باشگاه پرسپولیس هرگز موافق رفتارهای خشونت‌آمیز نبوده و خواستار برخورد شدید با خاطیان است. ما اعتقاد داریم رفتار این‌چنینی نه تنها باعث آسیب به فوتبال می‌گردد بلکه وجهه فوتبال ایران را در سطح بین المللی مخدوش می‌سازد.»


در بخش پایانی بیانیه پرسپولیس آمده است: «تمام حقوق این باشگاه در اتفاقات اخیر مورد پیگیری دقیق قضایی قرار می‌گیرد و امیدواریم قانون در قبال بی‌مسئولیتی عده‌ای که خارج از زمین فوتبال به دنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستند، از سوی نهادهای تصمیم‌ساز در داخل فدراسیون و همچنین مراجع حقوقی معتبر به شدیدترین شکل ممکن اجرا شود.»

دیدگاه‌ها