کد خبر : 1757980 | 05 خرداد 1400 ساعت 19:10 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

نفس راحت توخل؛ دو ستاره کلیدی به فینال می رسند

بر اساس گزارش ها انگولو کانته و ادوارد مندی، دو ستاره کلیدی چلسی، در تمرینات امروز این تیم حاضر بوده اند و مشکلی برای مسابقه فینال لیگ قهرمانان نخواهند داشت.

نفس راحت توخل؛ دو ستاره کلیدی به فینال می رسند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که شروع ناامیدکننده ای در این فصل داشت، بعد از برکناری فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل به شکل قابل توجهی متحول شد و علاوه بر قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول لیگ برتر انگلیس و کسب سهمیه چمپیونزلیگ، توانست با قدرت به فینال این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کند.

 

البته آبی‌های لندن در چند بازی اخیر خود از فرم خوب قبلی دور بوده اند و حتی می‌توان گفت که شانس تا حدود زیادی با آنها یار بود که توانستند نهایتاً در لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را بگیرند.

 

 

1583276

 

 

اما در هفته های اخیر بدشانسی نیز به سراغ تیم توماس توخل آمده است. انگولو کانته، هافبک پرتلاش و فوق‌العاده چلسی در جریان بازی برابر لستر دچار مصدومیت شد و در همان نیمه اول زمین بازی را ترک کرد. این اما پایان کار نبود و ادوارد مندی، دروازه‌بان اول آبی‌ها، در بازی هفته آخر برابر استون ویلا آسیب دید و از زمین بازی خارج شد.

 

 

1605691

 

 

در روزهای گذشته نگرانی های زیادی در رابطه با احتمال غیبت کانته و مندی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی وجود داشت اما حالا گزارش ها حاکی از آن است که این دو ستاره مهم تیم توخل در تمرینات امروز چلسی حاضر بوده اند و به نظر می رسد که مشکلی برای بازی شنبه شب نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها