کد خبر : 1758152 | 06 خرداد 1400 ساعت 18:40 | 43.7K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای TV3 کاتالونیا

مذاکره لاپورتا با خورخه مسی؛ پیشنهاد بارسلونا رسید

روز گذشته خوان لاپورتا رئیس بارسلونا و پدر لیونل مسی با یکدیگر مذاکره کردند.

مذاکره لاپورتا با خورخه مسی؛ پیشنهاد بارسلونا رسید

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که تابستان گذشته چیزی تا جدایی از بارسا فاصله نداشت، در نهایت ماندنی شد ولی یک سال بعد اوضاع به مراتب بهتر شده است. با انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس بارسا، لیونل مسی مشتاق تر از قبل برای تمدید است با این حال او پس از اتمام فصل بدون اینکه با باشگاه به توافق برسد و با آینده ای نامعلوم راهی آرژانتین شد و خود را به اردوی تیم ملی کشورش رساند.

 

 

1605654

 

 

طبق ادعای تی وی 3 کاتالونیا، مسی قبل از رفتن به آرژانتین نخستین پیشنهاد بارسا را دریافت کرده ولی هنوز به آن پاسخی نداده است. دیروز در ملاقات بین لاپورتا و خورخه مسی گفت و گوی مثبتی شکل گرفت و دو طرف در پایان از روند کار راضی بودند. بارسلونا خوشبین است مسی قبل از اتمام کوپا آمه ریکا(20 تیر) پاسخ نهایی خود را بدهد و این پاسخ مثبت نیز باشد. پیشنهاد به مسی دو ساله است و او پس از اتمام قرارداد 10 سال سفیر باشگاه خواهد بود.

 

 

1603936

 

 

لاپورتا ابتدا قصد داشت پیشنهاد خود را پس از مشخص شدن بررسی های مالی باشگاه ارائه بدهد ولی سپس مشخص شد که این کار سه هفته زمان خواهد برد و به همین دلیل پیشنهاد را زودتر مطرح کرد. این خبر در حالی منتشر شده است که اطرافیان مسی دریافت پیشنهاد رسمی از بارسا را تکذیب کرده اند.

 

دیدگاه‌ها