کد خبر : 1758184 | 07 خرداد 1400 ساعت 00:24 | 36.4K بازدید | 2 دیدگاه

جهانبخش با تیم ملی خودنمایی می‌کند(عکس)

ستاره ایرانی شاغل در لیگ جزیره دوباره به تیم ملی بازگشته و می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار در انتخابی جام جهانی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ برخلاف همیشه که غایبان متعددی در لیست تیم ملی داشت، اکنون در آستانه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی تقریبا همه بازیکنان مدنظرش را در اختیار دارد و با چالش‌های شیرینی به ویژه در پست وینگرهای راست و چپ مواجه است؛ جایی که علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، مهدی قایدی، وحید امیری و حتی احسان حاج‌صفی و سامان قدوس توانایی بازی در آن را دارند و انتخاب از بین آنها کار ساده‌ای نخواهد بود. 

 

اما در این بین علیرضا جهانبخش که یکی از چهره‌های محبوب تیم ملی و تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ جزیره است، خودنمایی بیشتری می‌کند، چراکه بخاطر آماده نبودن یا مصدومیت‌های پیاپی جایی در اردوهای قبلی نداشت ولی این بار با شرایط خوبی خود را در جمع ملی‌پوشان می‌بیند.

 

 

1606096

 

 

جهانبخش در شرایطی سومین سال حضورش در برایتون انگلیس را به پایان رساند که با وجود فصل نه چندان موفق و استفاده از او به‌عنوان یار جانشین یا نیمکت‌نشین، در چهار هفته پایانی به ترکیب رسید و عملکرد نسبتا خوبی داشت تا با این شرایط به تیم ملی هم دعوت شود و اکنون در اردوی شاگردان اسکوچیچ باشد.

 

ستاره ایرانی برایتون با وجود اینکه در ۲۱ بازی لیگ برتر و یک مسابقه جام حذفی انگلیس در فصل اخیر به میدان رفت و نتوانست گلزنی کند و تنها دو پاس گل داد، اما آمادگی بدنی و فنی بالایی در چهار هفته اخیر از خود نشان داده و ثابت کرده که می‌تواند دوباره مهره موثری برای تیم ملی باشد و در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میدان برود.

 

 

1606097

 

 

جهانبخش پس از قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی، برای رسیدن به ترکیب تلاش می‌کند؛ جایگاهی که در زمان کارلوس کی‌روش در اختیارش قرار داشت و یکی از ستاره‌های ایران در مسابقات آسیایی، انتخابی جام جهانی و جام جهانی بود.

دیدگاه‌ها