کد خبر : 1758257 | 07 خرداد 1400 ساعت 14:02 | 23.1K بازدید | 2 دیدگاه

نبود کاپیتان ها ما را مایوس نکرده؛

خرم‌الحسینی:هوادارن تراکتور دایرکتم را پر کردند

سیدمحمد خرم‌الحسینی هافبک جوان تی تی ها می گوید بعضی هوادارنماها که حسابشان از هواداران واقعی تراکتور جداست، دنبال ایجاد خلل در نتیجه گیری تی تی ها هستند.

خرم‌الحسینی:هوادارن تراکتور دایرکتم را پر کردند

 

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد خرم‌الحسینی هافبک جوان تراکتوری ها در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با بازی آخرشان مقابل فولاد عنوان داشت: بازی با فولاد با همه بازی ها فرق می کرد چرا که گرمای هوا در این شهر وحشتناک بود و تفاوت بسیار زیادی با آب و هوای تبریز دارد که ما به آن عادت کرده ایم. جدای از این مورد، چندین مصدوم هم داشتیم که دست کادرفنی را خیلی خالی کرده بود. به نظرم باتوجه به بضاعتمان در آن بازی و گرمای شدید هوا یک امتیاز هم نتیجه خوبی بود.

 

وی در توضیح هدف تیمش در این فصل نیز گفت:  همه کادرفنی و بازیکنان و عوامل باشگاه دست به دست هم داده ایم تا امسال هم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و اصلا هم نا امید نیستیم. هنوز خیلی بازی مانده و به نظرم می شود که سهمیه گرفت و تمام تلاشمان را در این زمینه می کنیم.

 

خرم‌الحسینی راجع به بازی آینده تیمش مقابل ماشین سازی نیز اذعان داشت: باید بگویم ماشین سازی تیم ریشه داری است و از اینکه این جای جدول است ناراحتم چون خودم سه سالی آن جا بودم. به نظرم ماشین امیدهایی برای بقا دارد و قطعا این بازی با تمام قوا و توان حاضر خواهند شد. ما هم یکدل شده ایم تا با برد ماشین سازی خودمان را به کسب سهمیه نزدیک تر کنیم.

 

بازیکن جوان تی تی ها در رابطه با اینکه آیا نبود کاپیتان ها تاثیر منفی در روند تیم داشته نیز افزود: کاپیتان ها چه از لحاظ فوتبالی و چه در زندگی شخصی انسان های بزرگی بودند و حضورشان می توانست کمک کند ولی باز با شرایط موجود ما برای هدفی که داریم می جنگیم و این موضوع خللی در آن وارد نمی کند.

 

خرم الحسینی در پایان در رابطه با استوری اخیرش که نوشته بود کامنت هایش را بسته چون تحمل کامنت های بد را ندارد نیز توضیح داد: بعد از آن استوری خیلی از هواداران تراکتور به دایرکتم آمدند و خیلی به من امید دادند و حمایت کردند. متوجه شدم که آن عده قلیل واقعا هوادار تراکتور نیستند و حسابشان جداست و نیتشان برهم زدن آرامش تیم است. تی تی ها واقعا برایم سنگ‌ تمام گذاشتند و مرا بیش از پیش مصمم کرده اند.

دیدگاه‌ها