کد خبر : 1759160 | 11 خرداد 1400 ساعت 15:46 | 23K بازدید | 5 دیدگاه

5 نامزد نهایی بهترین مربی فصل لیگ انگلیس (عکس)

اتحادیه فوتبال انگلیس 5 مربی را به عنوان نامزدهای بهترین مربی فصل 21-2020 معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام نام 8 بازیکن به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش 5 مربی به عنوان نامزدهای بهترین مربی فصل معرفی شدند.

 

پپ گواردیولا، مارسلو بیلسا، دیوید مویس، برندان راجرز و اوله گنار سولسشر برای کسب عنوان بهترین مربی فصل با یکدیگر رقابت دارند و در این بین غیبت یورگن کلوپ در نوع خود جالب توجه است.

سرمربی آلمانی هرچند با لیورپول فصل خوبی را پشت سر نگذاشت ولی توانست در هفته های پایانی قرمزها را به رتبه سوم رسانده و هر طور که شده سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. غیبت توماس توخل سرمربی چلسی در این فهرست هم عجیب است.

 

 

1607733

 

 

پپ گواردیولا: سرمربی سیتی توانست برای سومین بار در 5 سال اخیر تیمش را قهرمان لیگ کند. او سیتی را در جام اتحادیه نیز قهرمان کرد.

 

 

1607736

 

 

دیوید مویس: سرمربی سابق اورتون و منچستریونایتد با وستهام نتایجی شگفت آور کسب کرد و تا هفته های پایانی حتی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را داشت ولی در نهایت با قرار گرفتن در رتبه ششم، به لیگ اروپا رسیدند.

 

برندان راجرز: او توانست لستر را با برتری برابر چلسی قهرمان جام حذفی کند و در لیگ برتر نیز تا روز پایانی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود ولی شکست خانگی 4-2 برابر تاتنهام در نهایت باعث شد لستر که هفته ها بین 4 تیم بود، به رده پنجم سقوط کند.

 

 

1589917

 

 

مارسلو بیلسا: سرمربی مشهور آرژانتینی در سومین سال حضورش در لیدزیونایتد موفق شد این تیم را در رتبه نهم قرار دهد. او سال قبل توانست پس از 17 سال لیدز را به لیگ برتر برساند و امسال با کسب نتایج بسیار خوب بین 10 تیم بالای جدول قرار گرفت. از بهترین نتایج لیدز با بیلسا، پیروزی برابر منچسترسیتی بود.

 

اوله گنار سولسشر: مربی نروژی منچستریونایتد توانست این تیم را به رده دوم لیگ برتر برساند. فصل قبل او یونایتد را سوم کرده بود. شیاطین سرخ در مقطعی شانس رسیدن به صدر را هم داشتند ولی در رقابت با سیتی عقب ماندند.

 

 

1607735

 

دیدگاه‌ها