کد خبر : 1759215 | 11 خرداد 1400 ساعت 22:30 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

فجر سپاسی 2 – چوکا تالش صفر 

لیگ یک / بازگشت فجر سپاسی به جمع مدعیان

فجر سپاسی در یک بازی سخت و نفس گیر موفق شد تیم چوکای تالش را با 2 گل شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از آن جهت سخت بود که تیم چوکا هم به سه امتیاز این بازی برای ماندن در جدول بازی ها نیاز داشت. تلاش های دو تیم در نیمه ی نخست منجر به عبور توپ از خط دروازه ها نشد. حملات تیم میزبان بیشتر از تیم میهمان بود و این طبیعی بود به این خاطر که تیم فجر سپاسی برای صعود به لیگ برتر بازی می کرد. 

 

1607856

 

نیمه ی دوم اما با اتفاق خوبی برای فجر سپاسی همراه بود. در دقیقه ی 55 بازی ضربه ی محمد کاظمی شادی را به اردوی تیم فجر به ارمغان آورد. اگر چه همین یک گل کافی بود تا فجر سپاسی به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کند اما بعد از گل نخست به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقایق پایانی بازی به گل دوم دست یافت. این پیروزی جبران سه امتیازی بود که فجر سپاسی در بازی گذشته و در برابر ملوان از دست داده بود. تیم فجر سپاسی با سه امتیاز این بازی 43 امتیازی شد. 

 

با این شکست کار تیم چوکا برای بقاء در جدول بازی ها سخت شد. به این خاطر که 25 امتیازی باقی ماند. آخرین تیمی که به منطقه ی خطر نزدیک است تیم قشقایی شیراز با 30 امتیاز است که اگر در هفته ی 27 پیروز شود اختلاف خود را با چوکا 8 امتیاز خواهد کرد و آنوقت است که تالشی ها کار سختی برای ماندن در جدول بازی ها خواهند داشت. تیم چوکا بعد از سال های حضور در لیگ های پایین تر ابتدای فصل به لیگ یک صعود کرد و البته باید گفت برنامه های ابتدای فصلی که برای این تیم طراحی شد موجب شد تا امتیازات حساسی را از دست دهد. از سویی این تیم جز معدود تیم هایی است که در خانه ی خود میزبان نبوده است و شاید تنها تیم مسابقات این فصل باشد که یک بازی خانگی هم در استادیوم شهر تالش انجام نداده است! 

 

1607855

 

فجر سپاسی با وجود باخت هایی که در دور برگشت داده با 3 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین کار را پیش می برد و این بدین معنی است که مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر است به این شرط که در هفته های باقی مانده در نتیجه گیری همانند این هفته عمل کند.

دیدگاه‌ها