کد خبر : 1759691 | 14 خرداد 1400 ساعت 14:53 | 32K بازدید | 7 دیدگاه

با اشاره به احتمال پیوستن ژیرو به میلان؛

زلاتان: شاهان بسیارند و خدا فقط یکی است؛ من!

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، مایل است تا بازیکنان بزرگ بیشتری به روسونری اضافه شوند اما تاکید می کند که با این وجود خودش ستاره میدان باقی خواهد ماند.

زلاتان: شاهان بسیارند و خدا فقط یکی است؛ من!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ با اشاره با شایعاتی که در باره پیوستن ستاره آبی ها به روسونری مطرح است، می گوید که به الیویه ژیرو در صورت پیوستن به میلان خوش‌آمد خواهد گفت  اما ضمنا تاکید می کند که تنها یک خدا در سن‌سیرو وجود خواهد داشت.

زلاتان ابراهیموویچ قرارداد خود با روسونری را برای 12 ماه دیگر نیز تمدید کرده است و اکنون شایعاتی در رابطه با تمایل میلان به افزودن یک پادشاه دیگر در کنار ستاره 39 ساله سوئدی به گوش می رسد.

ابراهیموویچ، با وجود اینکه به دلیل مصدومیت مجبور به کناره گیری از شرکت در رقابت های یورو شد، هیچ نشانه ای از ضعف در این ماه ها از خود نشان نداده و می گوید میلان نیاز به ستاره های ثابت شده ای مثل ژیرو دارد.

 

1608730

 

زلاتان گفت: "هر چه بیشتر بازیکنان سطح بالا بگیریم بهتر است. ژیرو تجربه فوق العاده ای دارد و ما در میلان بازیکنان زیادی نداریم که تجربه بردن جام و قهرمانی داشته باشند. اگر او بیاید ما از او استقبال خواهیم کرد و خوش آمده است.

همچنین به این دلیل که این یک گروه بسیار مفید است که همه در آن می خواهند چیزهای بیشتری یاد بگیرند و پیشرفت کنند، گروهی که بسیار خوب هدایت شده است.

آیا من خودخواهم؟ مجبورم که باشم. شاهان بسیاری وجود دارند اما خدا فقط یکی است و آن هم من هستم. اما بدون هم‌تیمی هایم من هم به جایی نخواهم رسید و این را می دانم.

فوتبال باعث شد تا من با آدم های زیادی ملاقات کنم، سفر کنم، فرهنگ های مختلف را تجربه کنم.  فوتبال به من زندگی را داد که اکنون دارم. من در مقابل به فوتبال چه دادم؟ کامل‌ترین مهاجم در سراسر جهان!"

 

1608728

 

زلاتان همچنین از جدایی جی جی دوناروما، دروازه بان میلان، ابراز تاسف کرد و گفت: " ایا من متاسفم؟ خیلی زیاد. شما از من پرسیدید که آیا بازیکنان زیادی پول می گیرند؟ حالا من از شما می پرسم، بازیکنی مثل دوناروما چقدر می ارزد؟

او در میلان بزرگ شد، او می توانست برای 20 سال آینده دروازه بان میلان باشد، حالا نه 20 سال چون او ایبرا نیست، اما او بهترین دروازه بان جهان است.

او می توانست تبدیل به آقای میلان شود، مثل پائولو مالدینی. مالدینی چه ارزشی دارد؟ اصلا قابل اندازه گیری نیست!

 

زیاد پول درآوردن یعنی چه؟ هر کسی یک ارزشی دارد، این بسته به آن است که شما چقدر به آن بازیکن نیاز داشته باشید. مارکت و بازار بازیکنان، قیمت و ارزش هر بازیکن را تعیین می کند. مثل بازار بورس است. اینکه جی جی می رود یا نمی رود را من نمی دانم. اما این یک مسئله دو طرفه است. من اما به او می گویم که تا آخر در میلان بمان."

دیدگاه‌ها