کد خبر : 1759811 | 15 خرداد 1400 ساعت 12:19 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ یک؛ آقای گلی در انتظار مهاجم خیبر

27 هفته از فصل جاری مسابقات لیگ یک سپری شده و عارف رستمی مهاجم تیم خیبر با 15 گل زده در صدر جدول گلزنان این بازی ها قرار دارد.

لیگ یک؛ آقای گلی در انتظار مهاجم خیبر 

به گزارش "ورزش سه"، او در هفته ای که سپری شده زننده تنها گل تیم خیبر خرم آباد در بازی مهم با استقلال خوزستان البته از روی نقطه ی پنالتی بود و شمار گل های خود را به عدد 15 رساند. جدی ترین رقیب او یعنی علی فاتح مهاجم تیم پارس جنوبی در بازی با شهرداری آستارا که تیمش دو بر یک بازنده شد موفق به گلزنی نشد تا شمار گل هایش در عدد 10 باقی بماند. و حمید کاظمی که در دور رفت بازی ها آقای گل بازی ها بود و در سال های گذشته بارها و بارها به این عنوان دست پیدا کرده است در بازی با خوشه طلایی موفق به گلزنی نشد. در این بازی بادران دو بر صفر بازنده شد تا صدر جدول را از دست داد و به رده ی سوم جدول سقوط کند. 

 

7 هفته به پایان فصل جاری بازی ها باقی مانده است و به نظر  می رسد عارف رستمی با فاصله ای که با نفر دوم ایجاد کرده شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی بازی ها دارد به خصوص که زدن ضربات پنالتی به او محول می شود. نکته ی جالب اینکه تیم خیبر خرم آباد با 36 گل زده عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ یک را در اختیار دارد. جدول گل زنان لیگ یک در پایان هفته ی بیست و هفتم از این قرار است:  

 

15گل:
خیبر خرم آباد: عارف رستمی
10گل:
پارس جنوبی: علی فاتح
9گل:
بادران تهران: حمید کاظمی
8گل:
مس کرمان: بابامحمدی
بادران تهران: ایمان غلامی

دیدگاه‌ها