کد خبر : 1760090 | 17 خرداد 1400 ساعت 09:59 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی کریستین پولیسیچ؛

پیروزی آمریکا برابر مکزیک در فینال جام کونکاکاف

تیم ملی آمریکا در فینال مسابقات لیگ ملت های کونکاکاف یکشنبه شب در دنور در یک بازی هیجان انگیز و پربرخورد برابر مکزیک 3-2 پیروز شد.

پیروزی آمریکا برابر مکزیک در فینال جام کونکاکاف

به گزارش "ورزش سه"، در فینال هیجان انگیز لیگ ملت های کونکاکاف بین آمریکا و مکزیک تمام اتفاقاتی که بیننده ممکن بود تصور کند در این دیدار رخ خواهد داد، چه خوب و چه بد، به وقوع پیوست، اما در نهایت این آمریکا بود که توانست پیروز شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این بازی دو بار مکزیک از حریف خود جلو افتاد و هر دو بار آمریکا گل خورده را جبران کرد. مکزیک اولین گل خود را در دقیقه یک بازی و در همان لحظات نخستین روی ضربه خسوس مانوئل کرونا به ثمر رساند و آمریکا را مات و مبهوت بر جا گذاشت، اما جیو رینا در دقیقه 27 کار را برای آمریکا به تساوی کشاند.

 

1609411

 

در نیمه دوم بازی دیگو لینز در دقیقه 79 بار دیگر برای مکزیک گلزنی کرد و این گل را نیز وستون مک‌کنی در دقیقه 82 جبران کرد تا بازی به وقت های اضافی برود.

در دقیقه 114 از وقت های اضافی پس از کمک گرفتن از VAR خطای پنالتی روی کریستین پولیسیچ اعلام شد و ستاره آمریکایی خودش توپ را به گوشه بالا سمت راست دروازه دوخت تا آمریکا را 3-2 جلو بیندازد.

 

1609406

 

در شادی پس از این گل اما هواداران حاضر در ورزشگاه قوطی های نوشابه ای که در دست داشتند را به سوی بازیکنان آمریکایی در کنار پرچم کرنر پرتاب کردند که یک قوطی پر کوکا به سر جیو رینا برخورد کرد و باعث بر زمین افتادن او شد.

دقایقی پس از گل پولیسیچ از روی نقطه پنالتی، مکزیک نیز با کمک VAR و روی خطای هند بازیکنان آمریکا یک ضربه پنالتی به دست آورد.

 

1609405

 

ایتان هوروات، که در نیمه دوم به جای زک استفن، دروازه‌بان اصلی آمریکا، که مصدوم شده بود به میدان آمد، با گرفتن پنالتی مکزیک بهترین سیو عمر خود را انجام داد و  تبدیل به ستاره میدان شد تا آمریکا برتری یک گله خود را حفظ کند.

 

1609408

 

پس از آن یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه خود را به زمین چمن رساند و چیزهای بیشتری از روی سکوها به سمت بازیکنان پرتاب شد که این بار یکی از بازیکنان مکزیک بدترین ضربه را دریافت کرد.

ضربه پنالتی آخرین فرصت واقعی مکزیک در این بازی بود و سرانجام وقت های اضافی به پایان رسید و آمریکا توانست جشن قهرمانی را آغاز کند.

 

دیدگاه‌ها