کد خبر : 1760524 | 19 خرداد 1400 ساعت 11:09 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

پس از سرخیو بوسکتس؛

دیگو یورنته، دومین کرونایی تیم ملی اسپانیا

پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس، فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که دیگو یورنته نیز به کرونا مبتلا شده است.

دیگو یورنته، دومین کرونایی تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، تست کرونای دیگو یورنته نیز پس از اینکه مجبور شد تست PCR خود را تکرار کند، مثبت از آب درآمد تا این بازیکن پس از بوسکتس، دومین کرونایی اردوی اسپانیا در آستانه شروع رقابت های یورو 2020 باشد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا اما اعلام کرد که در اردوی تیم ملی این کشور دیگر هیچ بازیکنی مبتلا به کرونا نشده است. به این ترتیب قرار است تعدادی از بازیکنان تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا دراختیار تیم قرار بگیرند.

بوسکتس در روزهای پیش و بعد از مثبت شدن تست کرونایش از اردوی تیم ملی جدا شد و به قرنطینه رفت و اکنون یورنته نیز مجبور است از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کند. یک عضو دیگر تیم ملی نیز مجبور به تکرار تست PCR خود شد اما در نهایت تست او منفی از آب در آمد.

به این ترتیب تیم ملی اسپانیا که با دعوت لوییس انریکه با 24 بازیکن تمرینات خود برای حضور در یورو 2020 را در ماه می آغاز کرده بود، اکنون تنها 22 بازیکن دارد.

در صورتی که سه بازیکن از یک تیم به کرونا مبتلا شوند، طبق پروتکل ها وضعیت شیوع غیرقابل کنترل در نظر گرفته خواهد شد.

 

1610199

 

لویییس انریکه پیش از انتشار خبر ابتلای بوسکتس به کرونا، حبابی احتیاطی شامل شش بازیکن، باریش مندس، رودریکو مورنو، فورنالس، کارلوس سلار و کپا، را به تیم ملی دعوت کرد تا به صورت موازی با نفرات اصلی آماده باشند و در صورت ابتلای بازیکنان به کرونا جایگزین نفرات اصلی شوند.

انریکه این روزها نفس را حبس کرده و امیدوار است تا دیگر خبر بدی نشنود اما با گذشت هر ساعت ترکیب اولیه ای که برای تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 در نظر داشت، بیشتر و بیشتر به خطر می افتد.

برای پیشگیری از هر گونه غافلگیری در صورت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، که بسیار محتمل است، امروز تعدادی از بازیکنان تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا به حباب احتیاطی موازی که انریکه تشکیل داده  در هتلی جداگانه اقامت کردند.

دیدگاه‌ها