کد خبر : 1760539 | 19 خرداد 1400 ساعت 12:15 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدیان: این مسابقات به عنوان انتخابی محسوب می‌شد

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان گفت: خوشبختانه در این مسابقات که انتخابی المپیک محسوب می‌شد به نتیجه دلخواه رسیدم.

محمدیان: این مسابقات به عنوان انتخابی محسوب می‌شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محمدحسین محمدیان شب گذشته توانست عنوان قهرمانی وزن ۹۷ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان را از آن خود کند. مسابقاتی که برای کادر فنی حکم رقابتهای انتخابی بازی‌های المپیک را داشت و طی آن سه مدعی کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان رفتند.
 

محمدیان پس از کسب مدال طلای این مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه در این جام توانستم مقام اول را کسب کنم. بعد از سه کشتی به فینال رسیدم و در مبارزه فینال نیز با نماینده کشورمان روبرو شدم و توانستم کشتی را ببرم.

وی ادامه داد: در دور نخست با «کالین مور» از آمریکا مبارزه کردم و با امتیاز بالا او را ضربه فنی کردم و به برتری رسیدم. در کشتی دوم هم «باخیتخانوف» از قزاقستان را شکست دادم و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتنم. در این مبارزه هم با علیرضا کریمی کشتی گرفتم که پیروز شدم و به فینال رسیدم. در نهایت نیز توانستم عنوان قهرمانی وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کنم.

 

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی تصمیم گرفت سه نماینده در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در این پیکارها شرکت کنند. بدین ترتیب من، علی شعبانی و علیرضا کریمی در این مسابقات که انتخابی بازی‌های المپیک بود به میدان رفتیم که خوشبختانه توانستم با کسب عنوان قهرمانی به هدفم برسم.

 

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان از روز گذشته با شرکت آزادکاران پنج وزن نخست در شهر ورشو برگزار شد که نمایندگان کشورمان موفق شدند به سه مدال طلا، نقره و برنز در وزن ۹۷ کیلوگرم دست یابند.

دیدگاه‌ها