کد خبر : 1760542 | 19 خرداد 1400 ساعت 12:01 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

پس از تساوی برابر کلمبیا؛

اسکالونی: حق آرژانتین پیروزی بود

بامداد امروز آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به تساوی 2-2 برابر کلمبیا دست یافت تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

اسکالونی: حق آرژانتین پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین بامداد امروز پس از اینکه نیمه اول را 2-0 پیروز به رختکن رفت، در نیمه دوم با دریافت دو گل در دقایق 51 و 94 بازی دو امتیاز حساس این مسابقه را از دست داد، اما همچنان بدون شکست در رده دوم جدول و در فاصله شش امتیازی از برزیل صدرنشین باقی ماند.

آلبی سلسته در همان دقایق نخستین بازی و از روی یک ضربه آزاد به گل رسید. رودریگو دی پائول با ارسالی بلند توپ را به محوطه جریمه فرستاد و  کریستین رومرو با ضربه سر دروازه کلمبیا را باز کرد تا در دقیقه 3 بازی آرژانتین 1-0 جلو بیفتد.

تنها پنج دقیقه بعد لئوناردو پاردس برتری آرژانتین را دو برابر کرد و پس از دریبل زدن چندین بازیکن حریف در محوطه جریمه توپ را به تور دروازه دوخت تا در دقیقه 8 آرژانتین 2-0 از کلمبیا پیش بیفتد. اما در نیمه دوم هر چه که آرژانتینی ها رشته بودند، پنبه شد.

 

1610216

 

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پس از پایان مسابقه گفت: " متاسفانه در حالی که استحقاق کسب سه امتیاز بازی را داشتیم فقط با یک امتیاز از این بازی راهی می شویم. آرژانتین همواره بر بازی مسلط بود، گاهی اوقات بیشتر در هوا و به صورت عمودی. اما همیشه این ایده را در ذهن داشتیم که ما تیم برتر و پیروز میدان هستیم. و اگر به تمام بازی ها در مرحله مقدماتی نگاه کنیم، خواهیم دید که ما شایسته برد بودیم، اما در فوتبال همیشه شایستگی به حساب نمی آید. نمایش ما در طول 94 دقیقه و نیم عالی بود."

 

اسکالونی همچنین از بازیکنانش نیز دفاع کرد و گفت :"بازیکنان من تلاش زیادی کردند. آنها بیش از همه می خواستند که اوضاع خوب پیش برود و برنده شویم. ما برای جمع کردن این تیم دور هم مشکلات زیادی داشتیم. بازیکنانی بودند که می دانستیم نمی توانند در یک بازی به طور کامل شرکت کنند چرا که تازه از مصدومیت رها شده بودند. اکنون امیدواریم که بالاخره همه بازیکنانی که نیاز داریم را در اختیار داشته باشیم."

دیدگاه‌ها