کد خبر : 1760612 | 19 خرداد 1400 ساعت 17:40 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

وضعیت جنجالی در جدول لیگ با استعلام نظام وظیفه

با شکایت پنج باشگاه لیگ دسته دوم علیه باشگاه نفت امیدیه، این باشگاه اکنون احتمالا با وضعیت عجیبی در ادامه مسابقات مواجه شود.

وضعیت جنجالی در جدول لیگ با استعلام نظام وظیفه

به گزارش "ورزش سه"، نفت امیدیه که در حال حاضر در جایگاه دوم لیگ دسته دوم در گروه دوم قرار دارد، در شرایطی که امیدوار بود با دستیابی به این جایگاه در پایان به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی آف انتخابی لیگ آزادگان شود، اکنون با استعلامی که از نظام وظیفه شکل گرفته شاید جایگاه خود را از دست بدهد.


مس شهر بابک، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، پاس همدان و شاهین عامری پنج باشگاهی هستند که به حضور یکی از بازیکنان مشمول این تیم اعتراض خود را کتبا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند و گفته می‌شود پاسخ استعلام نظام وظیفه نیز در این خصوص اعلام شده و این بازیکن مشمول اعلام شده است.

 

اکنون این تیم‌ها در انتظار این هستند که با صدور رای رسمی از سوی فدراسیون فوتبال، جدول مسابقات با نتایج عادلانه دنبال شود و این مساله می‌تواند جایگاه دومی نفت امیدیه را از آنها بگیرد. بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این رای تا ساعاتی دیگر ابلاغ خواهد شد و باید منتظر تغییر نتایج در 5 دیداری که این بازیکن برای نفت امیدیه به عنوان "بازیکن غیرمجاز" به میدان رفته بود.

دیدگاه‌ها