کد خبر : 1760874 | 21 خرداد 1400 ساعت 12:15 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌لینی: سطح متفاوتی از آدرنالین را حس می کنیم

جورجو کیه‌لینی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا، معتقد است که ترکیه حریف بسیار دشواری برای آنها خواهد بود.

کیه‌لینی: سطح متفاوتی از آدرنالین را حس می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، از چند ساعت دیگر رقابت‌های یورو آغاز خواهد شد و ایتالیا در مسابقه افتتاحیه تورنومنت و در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف ترکیه خواهد رفت. آتزوری اخیراً با هدایت روبرتو مانچینی بسیار آماده ظاهر شده و پیش بینی می‌شود که آنها یکی از شانس های قهرمانی مسابقات باشند.

 

 

1610800

 

 

جورجو کیه‌لینی مدافع باتجربه یوونتوس پیش از بازی اول ایتالیا برابر ترکیه گفت: "ما یک سال منتظر یورو ماندیم و نمی توانیم بیش از این صبر کنیم. استادیوم آماده به نظر می رسد و ما می توانیم سطح متفاوتی از آدرنالین را از امروز احساس کنیم. همه چیز خوب پیش می رود. ما از نظر ذهنی و جسمی احساس آمادگی می کنیم. اکنون تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که پا به میدان بگذاریم و با اشتیاق و اعتماد به نفس با مشکلات روبرو شویم."

 

مصاف با ترکیه در گام اول: " ترکیه یک تیم بسیار قدرتمند است. ما چندین بازیکن آنها را از سری آ می شناسیم؛ بازیکنانی که قبلا نیز با آنها روبرو شده بودیم.  آنها یک حربف خطرناک هستند که می توانند به ما صدمه بزنند. و حتی چیزی قدرتمندتر از سطح باشگاهی زیرا آنها این عزم فوق العاده ای دارند که برای کشورشان بازی کنند.
ما هواداران را در استادیوم خواهیم داشت و جو کاملاً متفاوتی است. امیدواریم آنها بتوانند به ما کمک کنند."

 

 

1610799

دیدگاه‌ها