کد خبر : 1761352 | 23 خرداد 1400 ساعت 17:54 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل تصمیم بحث‌برانگیز ساوتگیت مشخص شد

بن چیلول و جیدون سانچو از لیست 23 نفره انگلیس برای دیدار برابر کرواسی خط خورده اند.

دلیل تصمیم بحث‌برانگیز ساوتگیت مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، قبل از آغاز بازی بین دو تیم انگلیس و کرواسی مشخص شد که گرت ساوتگیت تصمیم گرفته دوستاره آماده خود یعنی بن چیلول و جیدون سانچو را از لیست 23 نفره سه شیرها برای دیدار حساس امروز کنار بگذارد؛ تصمیمی بحث برانگیز که البته گرت ساوتگیت درباره آن توضیح داده است.

 

ساوتگیت در واکنش به دلیل کنار گذاشتن بن چیلول و جیدون سانچو از لیست تیم ملی انگلیس برای دیدار برابر کرواسی گفت: "جای تاسف است که این دو پسر در لیست حضور ندارند. ما فقط می توانیم 23 بازیکن را برای هر بازی در لیست قرار دهیم و مجبور شدیم که موقعیت های خاصی را پوشش دهیم. این اتفاق که مجبور می‌شوم برخی بازیکنان را در یک تورنومنت از لیست کنار بگذارم را اصلاً دوست ندارم."

 

 

1611726

 

 

اما تصمیم سرمربی تیم ملی انگلیس مبنی بر قرار دادن کیه‌ران تریپیر درون زمین با وجود بازیکنانی نظیر بن چیلول و لوک شاو باعث سردرگمی هواداران سه شیرها شده است. با این حال ساوتگیت اطمینان دارد که مدافع اتلتیکومادرید می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. او گفت: "با وجود کیه ران احساس می‌کنیم که بازیکنان با تجربه ای در اختیار داریم که می‌توانیم سانترهای حریف را متوقف کنیم. ارتباط او با بازیکنان و همچنین رهبری اش برای ما بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها