کد خبر : 1761443 | 24 خرداد 1400 ساعت 08:32 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

واترپلوی ایران به دنبال بازی تدارکاتی

رضایی: چیریچ حاضر است واکسن ایرانی بزند

مربی تیم ملی واترپلوی کشورمان گفت: برای رسیدن به آمادگی بیشتر به دنبال برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستیم.

رضایی: چیریچ حاضر است واکسن ایرانی بزند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، وحید رضایی درمورد شرایط تیم ملی واترپلو و آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: ما تمرینات را از فروردین ماه آغاز کردیم و هدف‌مان حضور در بازی‌های آسیایی است. ضمن اینکه هنوز تکلیف مسابقات قهرمانی آسیا هم مشخص نشد و به این ترتیب هدفگذاری کنونی ما حضور و عملکرد موفق در رقابت‌های بازی‌های آسیایی است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی در تلاش هستیم تا بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم. باید شرایط را بررسی کنیم تا تصمیمی بگیریم که از نظر اقتصادی و فنی به سود کشورمان باشد. چندان اهمیتی ندارد که خودمان اعزام شویم یا شرایط حضور تیم‌های دیگر را فراهم کنیم. چیریچ در این زمینه به فدراسیون کمک و با تیم‌های مختلف مذاکره می‌کند.

 

مربی تیم ملی واترپلو در پاسخ به این سوال که چطور بازیکنان را بعد از لغو مسابقات انتخابی المپیک برای حضور در تورنمنت‌های بعدی آماده کردید، گفت: بازیکنان حرفه‌ای هستند و از مناسبات خبر دارند. ضمن اینکه ما هم با صحبت‌هایی که با آنها داشتیم درخواست کردیم تا اتفاقات را فراموش کنند و نگاهشان به آینده باشد. ما تیم جوانی داریم و باید بجنگیم تا جایگاه خود در بازی‌های آسیایی را ارتقا داده و به فکر حضور در المپیک بعدی باشیم.

 

رضایی درمورد برگزاری تمرینات در شرایط کرونایی، تصریح کرد: ویروس کرونا موجب شده تا با محدودیت‌هایی همراه باشیم. ما لیست خاصی از بازیکنان را تهیه کرده‌ایم و از آنها در چند نوبت تست گرفتیم. ضمن اینکه بازیکنان متعهد شدند تا خودشان هم پروتکل‌ها را در زمان های مختلف رعایت کنند. با این حال اگر بازیکنی مشکوک باشد و علائم داشته باشد حتماً تست می‌دهد. در زمان برگزاری تمرینات هم هیچ فرد متفرقه‌ای در کنار ملی‌پوشان حضور ندارد. 

 

1578865

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از مسئولان برای حفظ سلامتی بازیکنان مقابل کرونا دارید یا خیر، تصریح کرد: فعلاً که همه در برزخ هستیم تا تکلیف انتخابات ریاست جمهوری مشخص شود، اما با این حال ما یک رئیس فدراسیون داریم که هوای تیم و بازیکنان را دارد. او اغلب روزها به استخر می‌آید و از شرایط ملی‌پوشان بازدید می‌کند. برای طرح درخواست‌های اصلی از مقامات عالی رتبه ورزش هم باید منتظر باشیم تا تکلیف انتخابات پیش‌رو روشن شود.

 

مربی تیم ملی واترپلوی کشورمان ادامه داد: در روزهای اخیر موضوع واکسیناسیون ملی‌پوشان هم مطرح شده است. فکر می‌کنم اگر مشکل خاصی ایجاد نشود اعضای تیم ملی در اولویت قرار بگیرند تا بتوانیم با خیال راحت‌تر به تمرینات ادامه دهیم. ضمن اینکه برای خروج از کشور و یا دعوت از سایر تیم‌ها هم بهتر است که حداقل اعضای تیم ملی واکسینه شوند.

 

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا چیریچ واکسینه شده است یا خیر، اظهار داشت: چیریچ هم هنوز واکسن نزده است؛ البته اعتقادی هم به واکسن ندارد. او می‌گوید حالم فعلاً خوب است و ترجیح می‌دهم با رعایت پروتکل‌ها از سلامتی‌ام محافظت کنم. او در جمع دوستانه هم گفته که اگر قرار باشد واکسن بزنم، حاضرم از واکسن ایرانی استفاده کنم.

دیدگاه‌ها