کد خبر : 1761770 | 25 خرداد 1400 ساعت 18:07 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز امیدواریم نود در لیگ یک بماند؛ 

لطیفی: علی به زندگی برگشت و دوباره بازی کرد

علی لطیفی در شرایطی روز گذشته هدایت تیم فوتبال نود ارومیه را مقابل چوکا برعهده داشت که چند هفته پیش از هدایت این تیم استعفا داده بود.

 لطیفی: علی به زندگی برگشت و دوباره بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم نود ارومیه دیروز به مصاف چوکای تالش رفت و در نهایت بازی با تساوی یک_ یک به اتمام رسید. علی لطیفی که سرمربی هر دو تیم بوده در این خصوص به  خبرنگار ما گفت: روز گذشته به گواه تمام حاضران در ورزشگاه بازی بسیار خوبی از طرف نود ارومیه ارائه شد و آیدین قویدل دروازه‌بان چوکای تالش بهترین روز زندگی ورزشی‌اش را سپری کرد. شاید هر دروازه‌بان در طول زندگی ورزشی اش بتواند یک یا دو دفعه این کار را انجام بدهد و روز گذشته آیدین فقط چهار تک به تک در نیمه اول گرفت. ما روز گذشته ۱۸ کرنر زدیم و ۱۵ ارسال در پشت خط داشتیم و همه این ها را قویدل مهار کرد. می‌توانم بگویم دقایقی از بازی ۱ به ۱۱ بود؛ یعنی اینقدر فشار به دروازه حریف آوردیم و کم تجربگی ما باعث شد که با یک اختلاف فاحش ما نتوانیم چوکا را شکست دهیم.


او در همین باره ادامه داد:  تصور من این است که اگر نود ارومیه به این شکل پیش برود کار غیر ممکنی که ما از آن صحبت کردیم می‌تواند ممکن کند و لیگ یک ماندگار شود. با این که کار وحشتناک سخت است و از روزی که ما به اینجا آمدیم گفتند که نود ارومیه سقوط کرده  ولی ما امیدمان به خداوند و غیرت بچه‌ها بود و الان هم همینطور است. ما تنها تیم ایران هستیم که با تیم امید داریم بازی می‌کنیم. چون پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته است و بازیکنان جوانان و امید بازی می‌کنیم و یک بازیکن بزرگسال داریم. اگر نود ارومیه در لیگ بماند به نفع فوتبال ایران است چون ما یکسری بازیکن پدیده داریم.


لطیفی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: خوشحالم مثل تمام تیم هایی که سرمربی بودم در اینجا هم چهار، پنج بازیکن پدیده به فوتبال ایران معرفی خواهم کرد، که آینده فوتبال ایران هستند و حتی می‌توانند در آینده تیم ملی را ساپورت کنند. آنقدر که توانایی شان بالا است و در حال حاضر هم چند تا از آنها می‌توانند در تیم ملی امید حضور داشته باشند. اینها همه زحمات مدیرعامل تیم آقای بهاری است که از بچگی این ها را دور هم جمع کرده است. 


سرمربی نود ارومیه در خصوص اتفاق تلخی که برای علی بشیری بازیکن‌شان در حین بازی رخ داد گفت: علی رشیدی رفت آب خورد و حلقه دور آب معدنی درون حلقش رفت و پزشک تیم چوکا که به نوعی خودمان  آورده بودیمش خیلی سریع وارد عمل شد و حلقه را خارج کرد و به واقع علی خوشبختانه به بازی برگشت. ما با تمام کمبودها روز گذشته دو کاپیتان را هم در اختیار نداشتیم برای همین وقتی این اتفاق برای علی افتاد دوباره به زمین برگشت و بازی کرد، زیرا واقعا با کمبود بازیکن مواجه هستیم.


لطیفی در پایان در خصوص چوکا تالش که تیم سابقش بوده افزود: امیدوارم هم نود ارومیه و هم چوکا تالش در لیگ برتر بمانند. من در ۱۶ بازی نیم‌فصل اول با چوکا ۱۹ امتیاز گرفتم و فراتر از باورها بود  چون تیم هیچ چیزی نداشت و من به تعهداتم تا زمانی که بودم عمل کردم. به دلیل عدم حمایت مدیران و  مشکلاتی از این دست مجبور به استعفا شدم و اگر می دانستم دوستان قرار است بعد از من بیشتر به این تیم برسند زودتر  استعفا می دادم؛ چون زمانی که ما آنجا بودیم گفتم قبل از بازی با خوشه طلایی یک روز زودتر به آنجا برویم اما می گفتند بودجه نداریم ولی خدا را شکر بعد از رفتن ما اتفاقات مثبتی افتاد! ما برای یک بازی چوکا را یک هفته زودتر به تهران آوردند. ما در چوکا مدعی قهرمانی را شکست دادیم و مسئولان چوکا صد هزار تومان پاداش دادند ولی گویا الان اوضاع خوب شده!

دیدگاه‌ها