کد خبر : 1761938 | 26 خرداد 1400 ساعت 13:26 | 30.1K بازدید | 2 دیدگاه

تبریک مشترک شیخ سلمان به ایران و ۱۱ تیم دیگر

شیخ سلمان در پیامی از تیم‌های میزبان و حاضر در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا تشکر کرد.

تبریک مشترک شیخ سلمان به ایران و ۱۱ تیم دیگر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پس از برگزاری ۵۷ مسابقه در طول ۱۹ روز چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مشخص شد و ۱۲ تیم در قرعه کشی روز ۱ ژوئیه به دو گروه ۶ تیمی تقسیم خواهند شد تا برای رسیدن به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تلاش کنند. تیم‌های ملی ایران، ژاپن، عراق، عمان، ویتنام، کره جنوبی، استرالیا، عربستان سعودی، چین، امارات، سوریه و لبنان در این مرحله حضور خواهند داشت.

 

شیخ سلمان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص پایان مسابقات گفت:  من می خواهم به نمایندگی از خانواده فوتبال آسیا به تیم های خود برای ارائه نمایش کیفیت باورنکردنی و صعود به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی قطر و همچنین جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم. در شرایط بسیار استثنایی و چالش برانگیزی قرار داشتیم و  برای اولین بار تصمیم گرفتیم مسابقات مقدماتی را در مکان های متمرکز برگزار کنیم. این بخشی از تعهد ما برای اطمینان سلامتی بازیکنان، تیم‌ها، مقامات و دیگر اعضای مسابقات بود.

 

وی افزود: در سخت ترین شرایط این یک تصمیم جسورانه اما ضروری بود ، اما با  هماهنگی بی عیب و نقص همه به سرانجام رسید و باید یادآور می شوم که همه کشورهای عضو انتظارات ما را ادا کردند. من باید از تمام تیم‌های میزبان به خاطر تعهد باورنکردنی خود و همچنین از همه تیم های شرکت کننده برای عزمشان در اتمام مسابقات تشکر کنم.

دیدگاه‌ها