کد خبر : 1761945 | 26 خرداد 1400 ساعت 15:09 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

از سرنوشت قرارداد اسکوچیچ بی‌اطلاع هستم؛

خورشیدی: قایدی، سردار و قدوس به تهران برنگشتند

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از تمدید قرارداد اسکوچیچ ابراز بی‌اطلاعی کرد و آن را منوط به تصمیم فدراسیون فوتبال دانست.

خورشیدی: قایدی، سردار و قدوس به تهران برنگشتند

به گزارش "ورزش سه"، در بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از سفر به منامه، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه مهرآباد و بدو ورود به کشور، در گفتگو با خبرنگاران درباره سرنوشت دراگان اسکوچیچ و تمدید قرارداد با او گفت: آقای اسکوچیچ هستند و دارند کار خودشان را انجام می‌دهند، تصمیم گیرنده که من نیستم.

 

وی افزود: نمی‌دانم قراردادشان تمام شده یا خیر! اگر قراردادشان تمام شده باشد و قرار به همکاری باشد، با ایشان تمدید خواهند کرد؛ من نمی‌دانم چون اطلاعاتی در این زمینه دارم.

خورشیدی درباره ارتباط بازیکنان با کادرفنی تیم ملی گفت: بازیکنان تا به این‌جای کار راضی بودند و تیم هم نتیجه گرفته است، آقای اسکوچیچ هم مربی بادانشی است؛ باید ببینیم از اینجا به بعد صلاح چه بوده و فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد.

سرپرست تیم ملی درباره این‌که کدام بازیکنان همراه کاروان تیم ملی به تهران بازنگشته‌اند، پاسخ داد: سردار آزمون، مهدی قایدی و سامان قدوس؛ قدوس مستقیماً به انگلستان سفر کرده است.

 

مجتبی خورشیدی در پاسخ به سوال پایانی درباره تزریق دز دوم واکسن کرونا گفت: همین امروز دز دوم تزریق خواهد شد، چون در فضای خاصی نگهداری می‌شود.

دیدگاه‌ها