کد خبر : 1761999 | 26 خرداد 1400 ساعت 19:03 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

نوبخت: ملی‌پوشان دغدغه نداشته باشند

معاون رییس جمهوری تاکید کرد حمایت مالی خود از تیم ملی ایران را ادامه می‌دهند.

نوبخت: ملی‌پوشان دغدغه نداشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، محمدباقر نوبخت در مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال ایران که عصر امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی دیشب کار ارزنده و ماندگاری انجام دادند. هر وقت تیم ملی به میدان می‌رود، همه نفس‌ها در سینه حبس می‌شود و با هر موفقیتی فریادهای شادی بالا می‌رود.

 

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: یک فرق بین مسابقه دیشب و مسابقات قبل همراه بود. بعد از تلاش برای یک تحقیر ملی و یک محاصره سه ساله و اینکه میزبانی را از ایران گرفتند، دوباره با این پیروزی‌ها غرور ملی زنده شد.

 

او یادآور شد: اگر این تمرینات شایسته توسط ملی پوشان و کادر فنی صورت نمی‌گرفت و مسؤولین فدراسیون با وجود همه سختی‌ها وظایف خود را انجام نمی‌دادند و همچنین مدیران وزارت ورزش کار خود را به درستی انجام نمی‌دادند، شاید این پیروزی‌ها رقم نمی‌خورد.

 

نوبخت تاکید کرد: برای یک مسئله در این مراسم حضور پیدا کردم که به تیم ملی فوتبال بگویم ذهن‌تان را از دغدغه‌های مالی خالی کنید و این وظیفه ما مسؤولین است که مشکلات مالی تیم ملی را حل کنیم. به همراهی سلطانی‌فر و رییس فدراسیون فوتبال هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد تا آنچه برای تدارک تیم ملی لازم است را فراهم کنیم.

دیدگاه‌ها