کد خبر : 1762291 | 28 خرداد 1400 ساعت 19:19 | 17.7K بازدید | 5 دیدگاه

انریکه: هو بکنید و سوت بزنید، موراتا فیکس است!

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا تاکید کرد آلوارو موراتا در دیدار مقابل لهستان در ترکیب ثابت قرار خواهد داشت.

انریکه: هو بکنید و سوت بزنید، موراتا فیکس است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در اولین مسابقه خود در رقابت های یورو 2020 به نتیجه مورد نظر دست نیافت و با تساوی بدون گل برابر سوئد متوقف شد. آلوارو موراتا که در این دیدار فرصت های خوبی را از دست داد، به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. اما علیرغم اعتراضات، لوییس انریکه پیش از دیدار مقابل لهستان اعلام کرد از آلوارو موراتا در ترکیب اصلی این مسابقه استفاده خواهد کرد.

 

لوییس انریکه گفت: "آلوارو موراتا فردا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و من به او گفتم به کارت ادامه بده. فردا موراتا و 10 بازیکن دیگر در ترکیب قرار خواهند داشت و بگذارید هواداران اگر ناراضی هستند سوت زده و هو بکنند.

 

1608993

 

اما من معتقدم در شرایطی باید علیه یک تیم سوت زد که سازماندهی درستی در زمین وجود نداشته و بازیکنان تلاشی برای دویدن و کسب موفقیت در مسابقه نداشته باشند. در این شرایط باید سرمربی را هو کرده و به عملکرد او اعتراض کرد.

 

شرایط سرخیو بوسکتس؟ مشکلی وجود ندارد. او در هنگام ترخیص بدون علائم بوده و می تواند بازی کند. من هر روز با بوسکتس صحبت کردم و اگرچه او در اردو غایب بود، اما انگار اینجا حضور داشته است.

 

در مورد زمین چمن به اندازه اطلاع دارم و شرایط فعلا اینگونه است. ما 14 موقعیت برای تیم ملی سوئدی ایجاد کردیم که به شدت دفاعی بازی می کرد. واضح است که شرایط می تواند بهتر از این هم باشد، اما ما بر آنچه می توانیم کنترل کنیم متمرکز شده ایم."

دیدگاه‌ها