کد خبر : 1762362 | 29 خرداد 1400 ساعت 10:49 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی گل ریحان تغییر کرد

برای چندمین بار در فصل جاری سرمربی تیم گل ریحان در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تغییر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این بار قرعه به نام علی جانملکی افتاد؛ مدافع سال های نه چندان دور فوتبال کشور. او جانشین محمود شافعی شده است. این در حالی است که گل ریحان هیچ شانسی برای ادامه ی حضور در جمع تیم های دسته اولی ندارد و سقوطش به دسته ی پایین تر قطعی شده است. به یاد داریم در فصول گذشته گل ریحان برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می کرد و در این مسیر مربیان اسمی چون یحیی گل محمدی – مجتبی حسینی و فراز کمالوند را بخدمت گرفت. 

 

گل ریحان با 18 امتیاز از 29 بازی در قعر جدول بازی های لیگ یک قرار دارد و همان طور که اشاره شد شانس این تیم برای بقاء در جدول بازی ها صفر است. دروازه ی این تیم در 29 بازی سپری شده هم 57 بار باز شده است. گل ریحان در بازی پیش رو یعنی در هفته ی سی ام باید به مصاف هوادار صدرنشین مسابقات برود. به هر صورت در بازی های باقی مانده انتظار از گل ریحان این است در برابر حریفان با همه ی توان بازی کند حتی اگر نتیجه ای که در بازی های این تیم رقم می خورد به سود حریفان باشد. 

 

در لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. محمود شافعی سرمربی گل ریحان یکی دو هفته ی پیش و بعد از شکست 3-2 در برابر گل ریحان برخی از بازیکنانش را متهم به کم کاری کرده بود!

 

1613673

دیدگاه‌ها