کد خبر : 1762632 | 30 خرداد 1400 ساعت 15:31 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار لاپورتا؛ وضع بارسا بدتر از تصوراتم است!

رئیس بارسلونا می گوید که شرایط بارسا از هر حیث خراب تر از چیزی است که تصور می کرد.

هشدار لاپورتا؛ وضع بارسا بدتر از تصوراتم است!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا زمستان گذشته در انتخابات ریاست بارسلونا پیروز شد و برای دومین دوره، رئیس باشگاه کاتالان شد. او وعده داده بود که شکست ها در بارسا بدون عواقب نمی ماند و اینکه تیمی به مراتب بهتر را برای فصل بعد خواهد بست.

تا همینجا او اقدام به پاکسازی در تمام ارکان باشگاه کرده و قصد دارد سطح دستمزدها را نیز کاهش دهد. بارسا در پاندمی کرونا بیشترین ضرر اقتصادی را به سبب ضعف مدیران سابق متحمل شده است.

 

 

1606257

 

 

لاپورتا در مصاحبه با نشریه لا ونگواردیا گفت:« صادقانه بگویم که اوضاع بارسلونا خراب تر از آن چیزی است که تصور می کردم و البته با توجه به شرایط پیچیده دوران کرونا، خیلی هم عجیب نیست. هنوز آمار و ارقام دقیقی از سوی مدیریت اقتصادی به من تحویل داده نشده و من همچنان منتظرم ولی به مسائلی برخورده ام که باید توضیح داده شوند. من احتمال هرگونه برخوردی را نفی نمی کنم. اگر در این مورد جدی نباشیم، بعدها بار دیگر همین اتفاقات بد تکرار خواهند شد.»

 

لاپورتا ادامه داد:« 650 میلیون یورو بودجه باشگاه برای دستمزدهاست که بیشتر از درآمدهای ما در دوران کرونا بوده و این باید حل شود. برخی دستمزدها اغراق آمیزند و قبلا هم گفته ام که به طور عمومی باید دستمزدها را کاهش داد و در این مورد تلاش هایی را شروع کرده ایم. هر کاری که انجام می دهم، تنها برای خیر و صلاح بارسلوناست.»

 

دیدگاه‌ها