کد خبر : 1762760 | 30 خرداد 1400 ساعت 23:16 | 22.8K بازدید | 13 دیدگاه

مطهری: DNA قهرمانی در خون پرسپولیس است

مربی پرسپولیس معتقد است که ژن قهرمانی در خون این تیم موجود است.

مطهری: DNA قهرمانی در خون پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس موفق شد با تک گل عیسی آل کثیر، تراکتور را شکست داده و قهرمان سوپر جام شود. حمید مطهری که به مانند نشست خبری قبل از بازی، در نشست خبری پس از بازی هم به جای یحیی گل محمدی حضور یافته بود، قهرمانی امشب را به هواداران پرسپولیس تقدیم کرد. مشروح صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

به قول مان عمل کردیم و خوشحالم

این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم با تلاش بچه ها به این قهرمانی دست یافتیم و آن را به هوادارانمان تقدیم می کنم. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که دوست داریم جام را در تهران نگه داریم و خوشحالم که توانستیم به قول خودمان عمل کنیم.

 

تیم مان دو تکه شده بود

در نیمه اول نتوانستیم مثل همیشه خوب باشیم. البته موقعیت های گلزنی داشتیم ولی با توجه به دوری بازیکنان از تمرین تیمی، مثل همیشه نبودیم. بازیکنان و یک مربی ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند و تیم مان دو تکه شده بود. 

 

تیم ما مثل همیشه باثبات بود

طی این دو سه روزی که فرصت داشتیم سعی کردیم که به خوبی روی ریکاوری بچه ها کار کنیم. خدا را شکر می کنم که توانستیم از کانال های کناری که شگرد تیم مان است استفاده کنیم. در طول بازی موقعیتی به تیم حریف ندادیم. تیم مان امشب خیلی خوب بود و مثل همیشه باثبات نشان داشت.

 

پرسپولیس DNA قهرمانی دارد

پرسپولیس DNA قهرمانی دارد و این در خون بازیکنان مان است. این پیروزی باعث خواهد شد تا با انگیزه بالاتری در لیگ برتر حضور پیدا کنیم. این بازی سر آغاز یک مسیر سخت و خوشحالم که توانستیم در آن پیروز شویم. باید این مسیر را در لیگ ادامه دهیم. همیشه با تعهد و تلاش بالا بازی هایمان را انجام می دهیم و این دیدار نقطه عطفی بود برای ادامه مسابقات لیگ برتر.

 

یک تیم هستیم و به آن افتخار می کنیم

مطهری در مورد نبود دروازه بان دوم پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه نشان داده که هیچ گاه متکی به فرد نیست. ما یک تیم واقعی هستیم. از جوان ترین بازیکن تا باتجربه ترین بازیکن که سید جلال است، همه متعهدانه در خدمت تیم هستند. شما دیدید که با وجود تغییرات بسیار در تیم ما، شکل بازی مان همان است. ما یک تیم هستیم و به آن افتخار می کنیم.

دیدگاه‌ها