کد خبر : 1762762 | 30 خرداد 1400 ساعت 23:22 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

روی صحبتم با فرهاد مجیدی نیست؛

سید جلال: قرارداد همه تیم‌ها شفاف شود

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید باید قرارداد همه بازیکنان فوتبال مشخص شود.

سید جلال: قرارداد همه تیم‌ها شفاف شود

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی پس از برتری پرسپولیس مقابل تراکتور در سوپر جام فوتبال ایران اظهار کرد: این قهرمانی مبارک هواداران پرسپولیس باشد. مشکلات زیادی بخاطر حضور ۷ بازیکن در تیم ملی و مصدومیت دو، سه بازیکن داشتیم. اصلا در کنار هم نبودیم و پس از تعطیلی نتوانستیم همراه هم باشیم ولی امروز دیدار سختی مقابل تراکتور انجام دادیم.

 

او ادامه داد: خدا را شکر موفق شدیم تراکتور را در یک بازی دشوار شکست دهیم و به قهرمانی در سوپر جام برسیم. واقعا کار سختی داشتیم و ملی‌پوشان ۲۰ روز در کنار ما نبودند.

 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی در این باشگاه ابراز کرد: مشکلات وجود دارد و امیدوار هستیم آقایان سمیعی و صدری تلاش کنند تا این مسائل حل شود. ما هم منتظر هستیم.

 

سید جلال حسینی در مورد میزان دریافتی بازیکنان پرسپولیس در این فصل گفت: ما ۵۵ درصد دریافتی داشتیم و منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چطور می‌شود. امیدوار هستم شفاف‌سازی قراردادهای همه بازیکنان انجام شود تا همه در جریان قرار بگیرند.

 

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اینکه صحبت‌های او پاسخی به اظهارات اخیر فرهاد مجیدی است، اظهار کرد: نه، اینطور نیست؛ مسائلی که ما می‌گوییم را به استقلال می‌چسباند و بالعکس. نباید اینطور باشد. این بحث‌ها نیست و نباید فقط راجع به این دو تیم حرف بزنیم. باید راجع به همه باشگاه‌ها این اتفاق بیفتد.

 

او پیرامون مباحث مالیاتی بازیکنان و باشگاه‌ها ابراز کرد: در این چند سال همیشه خود ما بازیکنان مالیات را پرداخت کردیم. اداره مالیات کارش را انجام می‌دهد، اما مثلا ما در نفت تهران هیچ پولی نگرفتیم و این باشگاه منحل شد، اما باید مالیاتش را پرداخت کردیم و باید این کار را انجام بدهیم. نه دست ما به جایی بند است و نه می‌توانیم یقه کسی را بگیریم. هر جایی هم می‌رویم، بدهکار می‌شویم.

دیدگاه‌ها