کد خبر : 1762831 | 31 خرداد 1400 ساعت 11:02 | 164.3K بازدید | 5 دیدگاه

کنعانی دشمن بزرگ سوپرجام 

لحظات دلهره در جشن قهرمانی پرسپولیس (عکس)

پس از یزله در حساس‌ترین لحظه لیگ قهرمانان آسیا، این بار سوپرجام محلی برای رقص محلی کنعانی شد.

لحظات دلهره در جشن قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که شایعات جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدی‌تر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسند، او یک بار دیگر با شیطنت حداکثری در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور یافت و لنزهای دوربین عکاسان را خیره به خود کرد.

 

در لحظاتی که بازیکنان برای گرفتن عکس دسته جمعی با کاپ سوپرجام در مقابل استیج جمع شده بودند، او ناگهان جام را برداشت و جلوتر از همه یزله‌ای را به نمایش گذاشت که شاید کسی پیش بینی آن را نمی‌کرد.

 

پس از یزله ای که او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در زمان زدن ضربات پنالتی به نمایش گذاشت، حالا در جشن قهرمانی او حرکاتی موزون را انجام داد که حتی تعجب و شاید واهمه همبازیانش را به دنبال داشت که شاید می‌ترسیدند جام قهرمانی آسیب ببیند و عکس یادگاری به آنها نرسد.

 

 

 

در جشن‌های قبلی پرسپولیس، این علیرضا بیرانوند بود که با پرت کردن جام تلاش می‌کرد تا نقشی متفاوت را از خود به جای بگذارد اما حالا در غیاب او، محمد حسین کنعانی زادگان این نقش را برعهده گرفت.

 

این یکی از جذاب‌ترین دقایق در جشن قهرمانی پرسپولیس بود. کنعانی که از تاج‌گذاری با جام و بالا بردن آن، چندان سیر نشده بود، این بار تلاش می‌کرد تا با اقدامی خاص، فعال ترین فرد حاضر در جشن لقب بگیرد.

 

 

 

 

نکته جالب اینکه مدافع سرخ‌ها از همان ابتدا شوخی و خنده را آغاز کرد و حتی با شهاب الدین عزیزی خادم رییس تازه کار فدراسیون فوتبال نیز شوخی می‌کرد و او را به خنده وامی‌داشت.

 

او که یک ماه از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده، هنوز فرصت این را دارد که دو قهرمانی دیگر با پرسپولیس جشن بگیرد و باید دید پس از آن آیا به همکاری‌اش با قرمزها ادامه خواهد داد یا بر شایعات جدایی رنگ حقیقت خواهد داد.

دیدگاه‌ها