کد خبر : 1762890 | 31 خرداد 1400 ساعت 15:20 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای خوان لاپورتا؛

45 هزار هوادار در اولین بازی خانگی بارسلونا

بارسلونا خوشبین است که با شروع فصل جدید در حضور نیمی از هوادارانش میزبان رقبا باشد.

45 هزار هوادار در اولین بازی خانگی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، از مارس 2020 فوتبال در اسپانیا بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه به انجام رسیده ولی دیگر چیزی نمانده تا بازی های لالیگا و دسته های پایین تر با حضور هواداران برگزار شود.

واکسیناسیون عمومی از چند ماه پیش در اسپانیا شروع شده و برای مثال ورزشگاه نوکمپ بارسلونا یکی از مکان هایی است که در آن واکسیناسیون صورت می گیرد.

 

 

1614535

 

 

روز گذشته خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در جلسه ای با اعضای رسمی باشگاه شرکت کرد و در آن به سوالات بسیاری پاسخ داد. مهمترین دستاورد او به تصویب رساندن وام 570 میلیون یورویی از یک بانک آمریکایی بود تا مشکلات باشگاه را به حداقل برساند. در غیر این صورت باشگاه توان پرداخت دستمزد ماه ژوئن بازیکنان و کارمندان را نداشت. او همچنین توانست رضایت اعضا برای ادامه پروژه بزرگ سوپرلیگ را نیز بگیرد.

 

لاپورتا در پاسخ به سوال یکی از اعضا در مورد بازگشت هواداران به ورزشگاه نوکمپ نیز گفت:« برنامه این است که از اولین بازی خانگی بتوانیم نیمی از ورزشگاه را پر کنیم. می خواهیم 45 هزار هوادار به ورزشگاه بیایند و زمینه برای حضور اعضا را نیز فراهم خواهیم کرد. برای این مهم قرعه کشی صورت می گیرد و اعضا به تدریج خواهند توانست در هفته های نخست حداقل یک بازی تیم را از نزدیک تماشا کنند.»

 

لاپورتا در حالی این ادعا را مطرح کرد که هنوز اتحادیه لالیگا در مورد بازگشت تماشاگر به ورزشگاه ها نظر نداده ولی به نظر می رسد که از اواسط آگوست و با شروع فصل 22-2021، حداقل مجوز پر شدن نیمی از ورزشگاه صادر شود. در اسپانیا امیدوارند که از نیم فصل دوم تیم ها بتوانند در حضور تمامی هواداران شان، میزبان رقبا باشند.

 

دیدگاه‌ها