کد خبر : 1763003 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:30 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

آرمان گهر سیرجان 4 نود ارومیه 1

لیگ یک / گلباران نود، ارومیه در یک‌قدمی سقوط

تیم فوتبال آرمان هر سیرجان توانست با ارائه یک نمایش تهاجمی، حریف خود را گلباران کند و دست پر از بازی خانگی خارج شود.

لیگ یک / گلباران نود، ارومیه در یک‌قدمی سقوط

به گزارش "ورزش سه" در یکی از مصاف‌های حساس هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم‌های آرمان گهر سیرجان و نود ارومیه در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند؛ سیرجانی‌ها برای حرکت به سمت ثبات در جدول به دنبال سه امتیاز خانگی بودند و تیم نود با هدایت علی لطیفی هم به دنبال آن بود تا بتواند با پیروزی در مقابل آرمان‌گهر، خود را امیدوار به نجات از منطقه سقوط نگه دارد.

 

شروع تهاجمی آرمان‌گهر در نیمه نخست باعث شد تا آن‌ها پس از فشار و حملات متوالی روی دروازه نود، بتوانند توسط عبدالرضا زارعی مدافع پیش‌تاخته خود به گل برتری برسند و در نیمه نخست نیز از این برتری حفاظت کردند تا با برد حداقلی به رختکن بروند.

 

با شروع نیمه دوم تلاش نودی‌های برای جبران نتیجه آغاز شد اما ایمان رازانی اختلاف را به دو گل رساند و کار را برای شاگردان لطیفی دشوار کرد؛ پس از این گل به سرعت نود توانست توسط صابر حسن‌پور به گل برسد و مجددا اختلاف به حداقل برسد اما شاگردان قاسم شهبا به دنبال پیروزی پرگل خانگی بودند و درخشش رضا پورمهدی آبادی در دقایق پایانی بازی باعث شد تا او با دبل گلزنی در مصاف امشب تعداد گل‌های تیمش را به چهار برساند.

 

در لحظات پایانی مسابقه نودی‌ها صاحب ضربه پنالتی شدند که این ضربه از دست رفت و شاگردان لطیفی در کاهش اختلاف گل‌های خود با آرمان‌گهر ناکام ماندند تا در نهایت این مسابقه، آرمان‌گهر با پیروزی 4 بر 1 مقابل نود ارومیه دست پر از زمین بازی خارج شود.

 

با این نتیجه آرمان‌گهر جایگاه خود در رتبه دهم جدول را با 42 امتیاز تثبیت کرد و فاصله‌اش با تیم‌های بالاسری خود در جدول را کاهش داد؛ از سوی دیگر نود با این شکست، 27 امتیازی در جایگاه هفدهم باقی ماند و آن‌ها در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار دارند. نودی‌ها برای بقا محکوم به پیروزی در 4 دیدار باقیمانده هستند و باید منتظر دیگر نتایج نیز باشند.

دیدگاه‌ها