کد خبر : 1763010 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:30 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

پارس جنوبی جم یک – بادران تهران 2 

لیگ یک / بادران سایه به سایه هوادار

تیم بادران که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار در رده دوم جدول قرار داشت این هفته هم حریف خود را شکست داد تا دست کم این موقعیت را حفظ کند و هم چنان جز دو مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشد.

لیگ یک / بادران سایه به سایه هوادار 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امید رضا روانخواه بازی را بهتر از تیم میزبان شروع کردند و خیلی زود به گل رسیدند. زننده ی گل نخست تیم بادران کسی نبود جز حمید کاظمی که موتور گلزنی اش روشن شده است. او در دقیقه ی 20 بازی موفق به باز کردن دروازه ی تیم پارس جنوبی جم شد. این پایان کار نبود. تیم تهرانی یک بار دیگر به گل رسید تا به پیروزی خود در این بازی قطعیت ببخشد و این بار سجاد عباسی برای تیم بادران گلزنی کرد. این گل در دقیقه ی 45 بازی به ثبت رسید. بازیکنی که در هفته های اخیر حضورش در ترکیب تیم بادران پر رنگ تر شده است. در نیمه ی دوم پارس با وجود تلاش فراوان تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد و در نهایت دو بر یک بازنده شد. پارسی ها در بازی رفت هم در تهران و در برابر تیم بادران شکست خورده بودند. 

 

بادران با کسب این پیروزی ارزشمند 53 امتیازی شد. یعنی هم امتیاز با هوادار اما هم چنان تیم دوم جدول بشمار می رود. بادران با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 37 رساند و بار دیگر تهاجمی ترین تیم لیگ یک لقب گرفت. لقبی که در دوره مربیگری محسن عاشوری هم برای این تیم خوب تهرانی تکرار شده بود. البته در این عنوان تیم هوادار هم با بادران سهیم است. شاگردان غلامرضا عنایتی هم تا به این جای کار 37 بار گلزنی کرده اند. 

 

پارس جنوبی پیش از این بازی امیدهایش را برای صعود به لیگ برتر از دست داده بود؛ این موضوع موجب شده بود تا شاگردان محمد نصرتی را در این بازی خیلی با انگیزه نبینیم. هر چند این برد نشان از آمادگی بالای تیم بادران برای صعود به لیگ برتر داشت. به هر صورت پارس جنوبی که هفته های پیش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود همانند خیبر خرم آباد باید در فصل آینده برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کند. گام نخست هم در این بین حل مشکلات مالی تیم و پرداخت به موقع دستمزدها است. موضوعی که یک بار در زمان مهدی تارتار موجب شد که پارس جنوبی قهرمان دسته اول شود و به لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها