کد خبر : 1763074 | 01 تیر 1400 ساعت 09:58 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

از امروز به بازی با چوکا فکر می کنیم 

روانخواه: 4 بازی باقی مانده برایمان فینال است

تیم بادران در ادامه ی سیر صعودی خود دیشب موفق شد در جم تیم پارس جنوبی را با نتیجه ی 2 بر یک شکست دهد و هم چنان یکی از دو مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

روانخواه: 4 بازی باقی مانده برایمان فینال است 

به گزارش "ورزش سه"، 4 برد در 5 بازی کارنامه ی امید رضا روانخواه در تیم بادران بوده که دو پیروزی در خارج از خانه به دست آمد و در یکی از بازی ها یعنی در دیدار برابر مس کرمان در شرایطی بازی را برد که تیم بادران از دقیقه ی 60 ده نفره شد. این نتایج نشان می دهد کارنامه ی این مربی جوان در تیم بادران قابل دفاع بوده است. 

 

امید رضا روانخواه بعد از پیروزی در برابر تیم پارس جنوبی جم خطاب به خبرنگاران گفت: برد خارج از خانه در برابر تیم خوب و باشخصیت پارس جنوبی جم خوشحال کننده است و به تیم ما کمک می کند که از نظر شخصیتی گام ها را به سوی جلو بردارد. به واقع یک بازی سخت خارج از خانه را بردیم و همان طور که گفتم خوشحال هستم اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. ما الان می توانیم شادی کنیم اما از روز سه شنبه باید برای بازی با چوکا برنامه ریزی کنیم. ما 4 بازی فینال پیش رو داریم و باید به این تلاش تا هفته های پایانی ادامه دهیم. 

 

سرمربی تیم بادران ادامه داد: روزی که هدایت تیم بادران را برعهده گرفتم گفتم هر اتفاق مثبتی که برای تیم رخ دهد برای کادر فنی گذشته و باشگاه بادران خواهد بود و مسئولیت نتایج بد هم با من است. خدا رو شکر از 5 بازی 4 برد به دست آوردیم و در دو بازی هم ده نفره شدیم و در بازی با مس در شرایطی پیروز شدیم که تیم از دقیقه ی 60 ده نفره شد. هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم و امیدوارم این روند در هفته های باقی مانده هم ادامه داشته باشد. این را هم باید بگویم در برخی از بازی ها لطف خدا شامل حال ما شده است. شاید در برخی از بازی ها به طور کامل لیاقت برد را نداشتیم اما خوشبختانه روند بازی ها به سود ما بوده است. 

 

1568455

 

امید رضا روانخواه در خصوص داوری بازی با پارس جنوبی جم هم گفت: نه به سبب اینکه تیم ما برنده شد از داوری تعریف کنم. ما در بازی با استقلال ملاثانی هم پیروز شدیم اما از داور گلایه داشتم. در این بازی داور بازی را خوب سوت زد و مدیریت کرد و تنشی بین ما و نیمکت حریف رخ نداد و نه ما به داور اعتراض کردیم و نه تیم حریف. شاید در برخی از صحنه ها این ذهنیت به ما دست می داد که داور نسبت به خطاها مهربان است اما در مجموع از عملکرد داور راضی هستم. 

 

سرمربی تیم بادران در پایان با اشاره به بازی با چوکا در هفته ی بعدی بازی ها گفت: بازی با چوکا به مراتب سخت تر از بازی با پارس جنوبی جم است به این خاطر که پارس برای بردن بازی می کرد و چوکا برای بقاء بازی خواهد کرد. امیدوارم یک هفته ی تمرینی خوب برای پشت سر بگذاریم و در نهایت برای یک بازی خوب در برابر این تیم آماده شویم.

دیدگاه‌ها