کد خبر : 1763511 | 03 تیر 1400 ساعت 02:06 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

سانتوس: داور خودش هم می داند اشتباه کرد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال از عملکرد تیمش در مسابقه با فرانسه رضایت دارد.

سانتوس: داور خودش هم می داند اشتباه کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال با تکیه بر دبل کریستیانو رونالدو در برابر فرانسه به تساوی 2-2 رضایت داد تا به عنوان تیم سوم راهی دور بعد شده و حریف بلژیک شود. فرناندو سانتوس در پایان این دیدار مدعی شد پنالتی تیم ملی فرانسه و خطا در دقایق پایانی نیمه اول روی کیلیان امباپه، تصمیم غلط داور در مسابقه امشب بوده است.

 

فرناندو سانتوس گفت: "از عملکرد تیم ملی پرتغال در مسابقه امشب مقابل فرانسه راضی هستم، بازیکنان تغییر شرایط نمی دهند، بلکه این روحیه تیمی است که تغییر می کند. در تمامی ابعاد نسبت به بازی قبلی مقابل تیم ملی آلمان تغییر کردیم و امشب خیلی بهتر ظاهر شدیم. با رویکرد خوبی در میدان حاضر شدیم و با تمام انرژی نمایشی متعادل برابر فرانسه ارائه دادیم.

 

1613928

 

من تردیدی ندارم که این دیدار گام درستی برای رسیدن به اهداف آینده بود. در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و می توانستیم با برتری راهی رختکن شویم، اما حریف صاحب یک پنالتی اشتباه شد.  تیم ملی پرتغال برای کسب پیروزی باید دروازه خود را بسته نگه دارد و اگر ما بتوانیم خوب دفاع کنیم، بازیکنان زیادی وجود دارند که می توانند گل برتری را وارد دروازه حریف کنند. در لحظاتی از مسابقه تیم ملی فرانسه با چهار مهاجم حمله می کرد و ما مجبور شدیم دفاعی بازی کنیم. در ان لحظات هجوم به هیچ وجه امکان پذیر نبود و در کل تیم من بسیار خوب عمل کرد.

 

حالا ما باید به دیدار مرحله یک هشتم مقابل بلژیک فکر کنیم و می دانیم این تیم حریفی دشوار است. اگر به رنکینگ فیفا نگاه کنیم، آنها بالاتر از همه قرار می گیرند. اما در ابتدا باید آنچه را که برای این مسابقه نیاز است را ارزیابی و تحلیل کنیم.

 

پنالتی فرانسه در نیمه اول و خطا روی کیلیان امباپه؟ من فکر می کنم داور خودش هم می داند که اشتباه کرده است."

دیدگاه‌ها