کد خبر : 1763700 | 04 تیر 1400 ساعت 10:56 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لورنزو:

آلابا مهم‌ترین بازیکن اتریش است؛ بازی سختی داریم

جیوانی دی لورنزو، مدافع تیم ملی ایتالیا، می‌گوید آنها کار دشواری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اتریش پیش رو خواهند داشت.

آلابا مهم‌ترین بازیکن اتریش است؛ بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو آغاز خواهد شد و در اولین مسابقه دو تیم ایتالیا و اتریش به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آتزوری هر سه مسابقه دور گروهی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و یکی از مدعیان جام به حساب می‌آید اما به طور قطع آنها کار آسانی مقابل اتریش پیش رو نخواهد داشت.

 

جیووانی دی‌لورنزو، مدافع تیم ملی ایتالیا، که احتمالاً به دلیل آماده نبودن الساندرو فلورنزی فردا در ترکیب اصلی آتزوری به میدان خواهد رفت، درباره تقابل با ارتش گفت: " هیچ اضطرابی وجود ندارد. این یک مسابقه فوتبال است که حالا شور و اشتیاق را در داخل و خارج از زمین ایجاد کرده است. در حال حاضر ما از تمرکز خوبی برخوردار هستیم. ما ایتالیا هستیم و همیشه برای پیروزی به میدان می رویم."

 

 

1615990

 

 

دی لورنزو در ادامه به تمجید از ستاره تیم ملی اتریش یعنی داوید آلابا پرداخت و گفت: "آلابا قطعاً مهمترین بازیکن تیم ملی اتریش است اما آنها به طور کلی تیمی فیزیکی هستند و بازی دشواری پیش روی ما خواهد بود. این یک مسابقه سخت محسوب می‌شود اما ما با آمادگی کامل به مصاف اتریش می رویم. باید شور و اشتیاق کافی را داشته باشیم و به طور کلی هرگز از هدف خود غافل نشده ایم. فضای مثبتی در اطراف تیم وجود دارد و ما باید به آن ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها