کد خبر : 1763759 | 04 تیر 1400 ساعت 14:50 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل خاطره‌انگیز فلاح‌زاده با تیم نارنجی

دروازه‌بان صنعت نفت امروز برابر تیمی که ۶ فصل اخیر در آن حضور داشته، قرار می‌گیرد.

تقابل خاطره‌انگیز فلاح‌زاده با تیم نارنجی

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت پس از نتایج خوبی که در نیم‌فصل اول به دست آورده بود، در دور برگشت شرایط مطلوبی ر ا تجربه نکرده ولی امید زیادی دارد تا امروز که میزبان سایپا است و نفراتی همچون حامد فلاح‌زاده، گلر سابق نارنجی پوشان را در اختیار دارد، بازی متفاوتی به نمایش بگذارد و به برتری دست پیدا کند.

 

فلاح‌زاده قبل از شروع لیگ بیستم و پس از ۶ سال حضور موفق در سایپا و کاپیتانی در این تیم، تصمیم به جدایی از جمع نارنجی‌پوشان گرفت و راهی آبادان شد که حضورش در این تیم به نفع او و صنعت نفت بود و مشکل جدی صنعت نفت در سالیان اخیر در خط دروازه را برطرف کرد ولی امیدوار است تیمش هم در ادامه فصل شرایطی مشابه با دور رفت رقم بزند.

 

این دروازه‌بان در آخرین دیدار صنعت نفت مقابل تراکتور فرصت بازی را در جریان تساوی یک بر یک تیمش به دست نیاورد، اما با توجه به حضورش در تمرینات و انگیزه‌ای که برای تقابل با سایپا دارد، احتمالا سید سیروس پورموسوی را مجاب کند تا از فلاح‌زاده برای مسابقه امروز بهره ببرد.

 

او در دور رفت هم دروازه‌بان صنعت نفت مقابل سایپا بود و نمایش خوبی برابر تیم سابق خود داشت که امیدوار است امشب هم در تقابل با نارنجی‌پوشان نمایش موثری داشته باشد و تیمش را در رسیدن به برد پس از ۱۲ هفته همراهی کند.

دیدگاه‌ها