کد خبر : 1763926 | 05 تیر 1400 ساعت 00:56 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست جا به جایی هتل داشتیم، قبول نشد؛

پورموسوی: سایپا نمی‌تواند پشت داور بازی قایم شود

سرمربی صنعت نفت آبادان به صحبت‌های ایجاد شده علیه تیمش پس از پیروزی مقابل سایپا اعتراض کرد.

پورموسوی: سایپا نمی‌تواند پشت داور بازی قایم شود

به گزارش "ورزش سه" پس از طلسم‌شکنی صنعت نفت در پیروزی در لیگ برتر و کسب برد بعد از 12 هفته مقابل سایپا و رسیدن به جایگاه هشتم جدول، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران، صحبت‌های خود را این‌چنین آغاز کرد: خدا را شکر بعد از چندین هفته که خوب بازی می کردیم اما نمی توانستیم ببریم، سه امتیاز این بازی سخت و دشوار را به دست آوردیم. به بازیکنانم تبریک می گویم.

 

وی افزود: اینکه ما بعد از یک ماه که لیگ تعطیل بود توانستیم آمادگی خودمان را حفظ کنیم نشان از برنامه ریزی ما در اردوی تهران داشت. بازیکنان احساس مسئولیت بالایی داشتند و دیروز هم گفتم که بچه ها مصمم هستند که بازی های آینده را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

پورموسوی درباره اعتراض سایپایی به میزبانی مشترک یک هتل از تیم او و تیم داوری توضیح داد: فکر می کنم شرایط جوی در 20 دقیقه آخر روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت هرچند ما جلو بودیم اما ناخواسته کمی عقب نشینی کردیم. همه تیم ها می دانند که تیم مهمان به هتل کاروانسرا می رود و تیم نفت به هتل پارسیان به جز چند مورد که در فروردین و اردیبهشت ماه بود هر دو تیم میزبان و مهمان و داوران در هتل کاروانسرا مستقر شدند.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: برای این بازی با توجه به اینکه سایپا می دانست که هتل میزبان پارسیان است فکر می کنم از دو هفته قبل این هتل را رزرو کردند و ما تصمیم گرفتیم که جابجا شویم؛ اما آقای کامرانی فر قبول نکردند و گفتند به پاکی داوران اطمینان داریم و نیازی به جابجایی نیست. فکر نمی کنم که بازی صحنه ای داشته باشد که سایپا بخواهد پشت آن قایم شود و فرار رو به جلو کند.

 

سیروس پورموسوی درباره بازی‌های پیش‌روی تیمش گفت: بچه ها امشب خوشحال هستند و از فردا برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده می شویم که بازی سختی است؛ فکر می کنم می توانیم با تلاش بیشتر این جایگاهی که در جدول داریم را حفظ کنیم. بچه ها با انگیزه و با انرژی ظاهر خواهند شد.

 

در بخش پایانی صحبت‌های خود، پورموسوی درباره اردوی تیمش در تهران توضیح داد: به جز استقلال و پرسپولیس که در تهران بودند کدام تیم اردو نرفت؛ ما می خواستیم شرایط تیم را برای مسابقه حفظ کنیم، در آبادان به دلیل گرمای هوا نمی توانستیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین کنیم و نمی توانستیم بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. این بازی ها باعث شد بچه های ما از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنند. مطمئن هستم برد امروز ما به خاطر اردوی خوب تهران بود.

دیدگاه‌ها