کد خبر : 1763940 | 05 تیر 1400 ساعت 01:47 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

رتبه ۱۰ کلین‌شیت تاریخ لیگ برای فلاح‌زاده

دروازه‌بان صنعت نفت با بسته نگه داشتن دروازه مقابل سایپا در جمع ۱۰ دروازه‌بان برتر تاریخ لیگ برتر از نظر تعداد کلین‌شیت قرار گرفت.

رتبه ۱۰ کلین‌شیت تاریخ لیگ برای فلاح‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی جمعه شب توانست ناکامی‌های ۱۲ هفته اخیرش را جبران کند و به پیروزی ارزشمند مقابل سایپا دست یابد که در این بازی حامد فلاح‌زاده را درون دروازه داشت و این گلر با تجربه موفق شد یک کلین‌شیت دیگر ثبت کند.

 

فلاح‌زاده که پس از ۶ سال حضور و کاپیتانی در سایپا دوباره مقابل نارنجی پوشان قرار گرفته بود، انگیزه زیادی داشت تا دروازه‌اش را برابر تیم فصل قبل بسته نگه دارد که در نهایت موفق شد با خروج‌ها و واکنش‌های به موقع، این کار را انجام دهد و صنعت نفت را برای رسیدن به سه امتیاز خانگی کمک کند.

 

صنعت نفت که در پنج دیدار اخیرش حداقل یک گل خورده بود، با پایان مصدومیت و بازگشت حامد فلاح‌زاده به ترکیب، توانست مانع از گلزنی سایپا شود و صاحب سه امتیاز مهم شود و به نیمه بالای جدول برگردد.

 

فلاح‌زاده در حالی مقابل سایپا دروازه خود را بسته نگه داشت که توانست کلین‌شیت شماره ۶۷ خود را در تاریخ لیگ برتر ثبت کند و از این نظر در جمع ۱۰ دروازه‌بان برتر تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد؛ آماری که می‌تواند تا پایان فصل و در سال‌های آینده آن را بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها